nou er staat nu een kast in die als commode moet gaan dienen die kast hadden we al in ons oude huis, in onze eigen kamer, maar die is nu weer helemaal anders ingericht en er staat een boekenkast in verder nu een strijkplank en wasrek, dus het ziet niet echt eruit als een babykamer
maar had geen zin om het helemaal leeg te laten, want dan had ik onwijs veel last gehad van de kalk van muren en grond en zonde van het geld om het 2 keer in korte tijd te moeten herinrichten, dus nu gedaan zoals ik het ongeveer wil en zolang er nog geen ledikantje instaat...
Wij hebben echt nog helemaal niet nagedacht wat betreft babykamer. Hahaha. Veel keus hebben we ook niet dus als het zover is dan zijn we snel klaar. 1 ding is alwel zeker: de wieg. Familie erfstuk.
er is maar een slaapkamer naast de onze, de andere slaapkamer is op een andere verdieping, dus je hoeft bij ons niet echt na te denken welke kamer het wordt
hey meiden! lang geleden dat ik hier even ben wezen spieken! hoe is het ermee? met mij gaat het goed! we hebben gisteren een echo gehad en dat was zo leuk! ben nog even een foto aan het doorsturen van mobiel naar pc op werk maar is lastiger dan ik dacht dus kan nog even duren hihi echt zo lief! was helemaal aan het zwaaien naar ons echt onvoorstelbaar !!!!!
ben op onze filmcamara de bevalling aan het kijken van onze poezen. geweldig, krijg er helemaal tranen van in mijn ogen! Kluts staat er ook op!
Hee Dag, het is zeker een tijdje geleden. Maar ik blij dat het goed gaat met jou en de kleine in je buik. Heb je ook last van kwaaltjes?
Hai meiden, Nou vanmorgen naar het zkh geweest voor die buikecho om te kijken of ik galstenen heb....en jawel...dus nu afwachten en horen wanneer er geopereerd gaat worden?? Maar ff naar de ha bellen voor een afspraak wat verder. Verder zou ik heen voor het bloedprikken voor de hcg...zit ik op weg terug naar huis in de auto met alle kids....zat ik me te bedenken dat ik dat dus vergeten ben...tja dat heb je als je te horen hebt gekregen dat je galstenen hebt... Nou ja a fijn...ik had gisterenmiddag een bijna positieve ovutest en heb mega goed slijm en onwijze ovupijn....dus dat zit wel goed.... Zal het zkh ff bellen haha dat ik het vergeten ben... Gisteren al geklust...maar heb het gevoel dat me mannetje vandaag dan weer geen zin heeft..... ga het wel proberen...zal hem onwijs verleiden...anders morgen nog maar even proberen. Ook heb ik de ringenkussentjes gemaakt voor het trouwen en het jurkje voor mijn stiefdochter ga ik ook zelf maken. Ik maak 2 ringenkussentjes want de jongens willen ieder een ring dragen hihi. Zal er foto`s van plaatsen echt heel gaaf.... Hoe is het hier verder met de dames??
Ja, hoe zou dat komen denk je. We wachten allemaal in spanning af totdag Dag met HCG gaat strooien hiero. Ik heb mijn vangnet al in de aanslag hoor
Hè wat vervelend voor je galstenen, heb je er veel last van? Ik ben benieuwd hoe de ringkussentjes zijn geworden, dus zie graag de foto's. Ik heb het bruidsmeisjesjurk van mijn nichtje op onze trouwdag ook zelf gemaakt, stond heel erg leuk. Alleen heb ik daar geen digitale foto's van, zolang is dat alweer geleden, oeps, nou voel ik me alweer bijna bejaard oid, nee hoor geintje, hihi, oh oh het is vrijdag dus ben alweer behoorlijk melig aan het worden, oeps
Rimar houdt een vangnet omhoog in de hoop dat Dag gaat strooien met: HCG HCG HCG Hint hint hint. Dag, waar ben je gebleven???