Dat is wel weer zo, ik zie het ook het liefst irl. mamatje heb je niet toevallig iemand bij jou in de buurt die naait of inderdaad even bij een stoffenzaak of markt navragen. Wat ik meestal deed in het begin, dan spelde ik alles vast en liet het door de vrouw die de naailes geeft controleren voordat ik de schaar erin ging zetten.
ja dat is ook wel handig!! Ik heb 1 vriendin die naaien kan...niemand anders hihi!! Maar het gaat wel goed komen!! En dan laat ik het resultaat hier ook zien!!
Ja, ik weet niet of het meisje die het gaat dragen nog aan het groeien is, bij mijn nichtje heb ik gelukkig ruim geknipt, zij kreeg vlak voor de bruiloft een groeistuip, dat wilde allemaal net. Meestal rijg ik dan alles eerst en laat ze passen, kijk eraf knippen kan altijd, maar eraan niet meer. Wanneer is het grote feest?
Ik heb ook naailes gehad, heb een felgroene kokerrok gemaakt (ja nog van mijn rockabilly tijd, hahah) Ik heb 2 machines staan waarvan 1 van mijn overleden oma, zodra ik een kindje heb ga ik het weer oppakken en lekker kleertjes maken, geweeeeeldig!
5 februari is de grote dag!! Ze is 9 jaar met maatje 140 nu net....en ze is vrij tenger gebouwd zeg maar..
goedemiddag iedereen hier vandaag bij de gyn geweest de echo zag er verder goed uit paste goed bij mijn posi test moet over 2 weken terug voor herhalings echo ... zondag nog een test doen en dan hoop ik dat ie knalt en ik kan gaan genieten @all.. zijn hier verder nog nieuwtjes??? is teveel om terug te lezen
meiden ben ffies stoffen, stofzuigen en dweilen... nu Bordie weg is kan ik alles ff goed doen haha... tot strakkies... blijf wel hier hoor en kom af en toe spieken..