Dit was een eerste opstakel waar je bank voor was die uit de weg geruimd is dmw de echo, dus daar mag je gerust heel erg blij over zijn.
Nee joh, verleiding om te gaan testen daar doen we hier niet aan hoor. Iedereen hier wacht keurig netjes tot ruim na of op de NOD
zeker want ik heb nu gewoon zoiets van mocht het fout gaan dan zit het iig neit in me eileiders ofzo en kan ik gewoon daarna weer verder proberen .
Hallo, Alles goed heb geen tijd om alles terug te lezen weet je wel hoeveel dat is!!!!!!! Is er nog spannend nieuws???
zoals ik zie in je onderschrift is je cyclus erg wisselend, inde 40 en in de 30 dagen. nu zit je op 28. vind je dat niet vroeg dan, of weet je wanneer je ei is geweest?
Dat gaat bij mij net zo hoor, maar soms heb je wel zoiets van zou het maar aan de andere kant ben je ook weer bang voor een evt. vmk. Daarom test ik altijd minstens 2 dagen na mijn NOD, die staat op een gemiddelde van 28 dagen met in de praktijk dagen eronder maar ook een uitschieter naar boven.
Hahahaa, onee de nod politie! Ik denk eerlijk gezegd dat de helft van de meiden die zeggen dat ze het niet doen het stiekum wel doen maar er niets over vertellen als het toch nega was.
heb dan maar daarjuist een tutje gekocht met daarop "papa is the best". Men ventje slaapt nog en heb het wel in zen oor gaan fluisteren maar ja! @Sueke ik heb gewacht tot op NOD en die was nega toen en nu pas 5 dagen later posi! ofwel heb ik verkeerd geteld dus best wachten meid! en ja heel moeilijk!!!
ik had wel 2 dagen voor NOD getest weet het stoute ikke en het streepje kwam gelijk wel licht maar was er wel denk btw dat ik een week minder ver ben dan me banner aangeeft heb zitten googlen en heb daar ook een echo gevonden van een leeg vruchtzakje en diegene was toen 5 weken en 2 dagen ofzo .
haha, een beetje communicatieprobleempje tussen ons, ik had ook goed gelezen dat het zou *kunnen*. over bovenstaande, ben ik met je eens, ik zelf kan het alleen niet voor me houden wanneer ik wel getest heb. ik moet dat toch meteen kwijt ook wanneer nhet negatief is....
Wie noem je de NOD politie, ik hoop toch niet dat je mij daarmee bedoelt, want daar hoor ik niet bij, heb daar ook niet gesolliciteerd.