Kun je die hond ook leasen dan? We willen onze terrassen eigenlijk opnieuw gedaan hebben, hihi AAahhh ik ben echt melig en vervelend aan het worden,
Vlak voor kerst misschien. Kun je daarna lekker romantisch samen gaan eten. Kaarsjes, lampjes misschien wel een beetje sneeuw..... Ik probeer er iets van te maken want het hele ondertrouw gebeuren is binnen 5 minuten gepiept...althans bij ons.
De mijne 22-09-95. We wilden graag een week eerder die datum lag tussen verkering en verlovingsdatum in, maar op die dag was de zaal verzegd en de band ook, dus daarom zijn we een week later getrouwd.
hihi bij ons is het ook zo gebeurd hoor....het in ondertrouw gaan..maar ik denk dat ik het maar begin januari doe. Zit er ong 4 weken tussen... Of hoeveel weken zaten er bij jullie tussen?
Ik zag je temp op die dag zo'n eind naar beneden schieten vandaar mijn vraag. Ik denk dat we vrij gelijk op gaan dan. Ik heb een voorstel, als je volgende week niet ongi wordt, test je dan met ons mee op de 31ste?
pff was ik aan t stofzuigen, maakt hij wel geluid maar nam niks op... ik de stofzuiger uit elkaar gehaald... wat bleek...zat heel de slang vol haren van Bordie... lekker met mijn handen eruit mogen vissen blehg.. maar gelukkig doet hij t weer..
Zie voorbij komen dat je wel wilt pendelen? Mag ik mijn gegevens ook sturen of heb je dat liever niet??
oeps... weet niet eens meer wanneer ik in ondertrouw ben gegaan, weet wel dat we een taartje hadden en uit eten zijn geweest... maar wanneer...
wij gaan mischien ook trouwen, maar dan meer voor het praktisch zeg maar! wij zijn allebei niet zo van de bruiloften,l staan beiden niet graag in het middelpunt, haha!