Succes! Mijn mannetje is bijna vrij! Ik haal hem straks op van het station en dan doen we samen boodschappen
beide geen Tattoo! whuhaha, past niet bij ons! voor de veiligheid in de keuken mogen wij geen sieraden om.
ik draag eigenlijk bijna nooit sieraden, alleen wanneer ik op stap ga of een feestje heb! dan draag ik oorbellen, een kettinkje. ik heb wel altijd mijn horloge om, dat is een armbandhorloge
Klinkt misschien heel burgelijk maar om samen een sieraad uit te zoeken en in ons geval te laten ontwerpen is voor mij zeer speciaal. Ben hartstikke blij met mijn ring. Succes met je zoektocht naar iets leuks/speciaals!
ik was zelf meer aan het denken om iets te laten maken voor in huis, een beeldje of zo of een schilderijtje, dat we dan in de huiskamer neerzetten of ophangen, dus niet iets wat we bij ons dragen.
wij hebben foto's van onze trouwreportage in ons huis hangen, 1 heel groot af laten drukken, die hangt in een hele grote lijst of je zou een foto kunnen laten naschilderen ofzo
yootje , je hebt inderdaad hele mooie beelde die ook liefde afbeelden... dat is wel heel gaaf en net zo blijvend en word veel vaker door meerdere mensen bekeken dan zon standaard trouwring
de moeder van mijn vriend maakt zelf beelden, dus ik zou het leuk vinden als zij dat dan ook maakt voor ons! moet het er maar eens met vriend over hebben als hij straks thuis is!
Wij hebben ook een beeld gekregen van onze beste vrienden. Die hadden heel mooi laten symboliseren hoe wij en zij in het leven staan. Dat beeld staat nu in de woonkamer maar zou ook in de tuin kunnen. Echt een pracht stuk!