ik ook strooii strooiii , ja komt ie **!***!!!**!*!***!*!*!* tjoep ! naar julllie toe ! maar goedd.. ja afghanistan .. pff hoop indd dat ik zwanger word.. en ferdi is toch niet iemand die mee zou gaan naar elke echo .. ik deel t wel met mijn vriendinnen,mama,zusje,collega's enn... natuurlijk hier !! ben zo blij dat ik deze site heb gevonden ( wel verslavend, maar dat vind ik niet erg ) ! gewoon fijn om met alles terecht te kunnen , en niemand die je een aansteller vind ! maar ja, hopen dat ik over 2 weken heel misselijk ben,harde buik heb,en natuurlijk een mooie test met 2 ! strepen en anders hebben we nog 1 ronde... maar ja anders gewoon erna .. (hoop ik toch niej ) nou thanx voor jullie berichtjes terug x
We gaan gewoon voor veel roze deze maand en met dat gestrooi moet dat toch wel goed komen. Net even lekker de badkamer geschrobd. Heerlijk vind ik dat dan als iets lekker schoon is. Kan ik van genieten, net zoals een kraakschoon bed....
Het wat ontzettend rot om te horen nou Sterkte joh.. Nou wij gaan je die hoop weer proberen te geven hoor!!
YEAH! ZijvdHoek is er weer! Ben ook wel benieuwd naar het record! Ga even bijlezen of iemand het antwoord heeft
Ach nog steeds niet Moeten we straks die paashaas ook op pad sturen voor jou Nee zonder gekheid, hopen dat ie snel komt voor je
Nog steeds geen ei??? Blijf zoeken voor je, die van mij heb ik vanmorgen weer gevonden. 2 dagen later dan normaal?..!
Wist eerst niet dat het m'n ei was hoor dat ik voelde, tot ik het ging bijhouden in m'n agenda. Toen kwam ik erachter dat het zeurderige, prikkende gevoel links of rechts onder in m'n buik m'n ei was. En die voel ik dus goed, het doet zelfs pijn! Dus vandaar. Je kan soms veel halen uit de kleine dingetjes die op sommige dagen anders zijn in je lichaam.
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat ik 'm gevoeld heb precies 2 weken geleden, rechtsonderin steken... Maarja of 't 'm echt was
Hier nog steeds geen ei gespot! Wachten wachten wachten zucht. Straks mag ik pas op mijn verjaardag testen, dat zou wel een erg leuk cadeautje zijn!
@NAncy79; nou, misschien is meneer de paashaas wel beter in het zoeken dan ik . We wachten geduldig af... @Lizz1; Heb je je ei gevonden? joehoe!! toevallig één voor mij bewaart? @lydiakuipers; Oei, heftig dat je vent uitgezonden wordt. 4 maanden duren dan een eeuwigheid kan me zo voorstellen. Ik hoop voor je dat je ontzettend zwanger bent voor hij weg gaat.
Hey eispotters, Ik ben ook op zoek naar ei heb een ovu test gedaan en deze kleurde licht dus ei is in opkomst denk ik. Bij mijzelf merk ik altijd dat ik wit slijmverlies krijg voor mijn ei, niet zo fris verhaal maar is wel zo.
Dan weet ik het nog frisser te maken Is dat 'elastisch' slijm wat tussen je vingers een sliert wordt? Jakkie sorry weet het even niet anders aan te duiden 8)
Daar test ik hetzelf niet op, maar heb ik wel vaker gelezen dat dat voor je ei komt, of dat je dan op zijn vruchtbaarst bent 1 van de 2 haha