niemand niets te vertellen? dan zal ik vertellen dat ik morgenvroeg negatief ga testen jaja, dom om 5dagen voor je NOD te testen, maar wij gaan 'n weekendje weg en voel me zo raar.. er moest toch maar eens 'n licht streepje staan.
ik zou 't ook zeggen hoor.. en weet zelf dat 't een dom idee is, maar heb nog 2 testen in huis. Eentje voor morgen en dan eentje voor volgende week.. 't is een ingecalculeerd risico.. en nu ik Senna haar berichtje gezien heb ga ik zeker testen we gaan ook op gastronomisch weekend en ik ben niet van plan om aan de wijn te zitten, maar weet wel dat ik er zeker vanaf ga blijven als er 'n licht streepje tezien is
ja, 't is dat.. dat is nu net zo jammer hè.. we hebben dat weekendje een aantal weken terug geboekt, na mijn MK, omdat we er echt eens tussenuit wilden (mijn man bleek 1,5 jaar geleden leukemie te hebben, ik was toen 4,5 maand zwanger van Tygo, we zaten midden in onze bouw) en we hebben eigenlijk sindsdien nog niet de kans gekregen om nog eens lekker samen te zijn. (ben 10 dagen nadat we verhuisd zijn bevallen van Tygo) dus: we zijn er echt aan toe. En ik wilde begin okt, omdat ik wist dat ik dan nog niet zwanger kon zijn, maar toen bleek 't hotelletje al volzet, blablabla, we gaan dus morgen pas en ik weet nu dus niet of ik aan de aperitief mag of niet.. stom hè.. maar genieten gaan we sowieso doen hoor
Geeft helemaal niks hoor zo zaag ik ook rustig een paar pagina;s vol. Maar volgens mij als er geen streepjes staan zou ik lekker je aperitiefje nemen en je wijntje bij t eten. Alcohol is dan misschien niet goed voor t vruchtje, maar ik denk niet dat onze moeders vroeger zo dachten dus dat ging ook goed. (al snap ik je angst wel hoor)
thanks.. das lief van je.. als ik er morgenvroeg nog tijd voor vind, dan kom ik nog rap vertellen of er iets stond of niet (maar ben er vrij zeker van dat er niets gaat staan..)
merci.. (hoop 't natuurlijk ergens ook wel) ga nu afsluiten. Manlief zit wat te zuchten 'zit je nu alweer op dat forum?' ga beetje bij hem liggen.. fijne avond nog en een goed weekend!
hallo meiden...net trug van 't sporten.. heb al heel wat terug gelezen...maar trek het niet meer...hahaha...moeeee... ik las dat het goed is gegaan met melani? en dat petatje zwanger is! Geweldig zeg!!! liefs