goedemorgen allemaal, een dikke vette proficiat voor de dames die zwanger zijn!!! kan iemand me helpen , ikteste woensdag dus heel licht (vandaag 12dgn overtijd) van morgen weer getest het kruist kwam meteen in zicht maar daarna pas de controle streep (cb getest) maar ik plaste er dus overheen en het trok tot de helft van het venster dus nu durf ik de test niet te geloven... kunnen jullie me helpen?? alvast bedankt liefs kus
Hey Suzy, ik heb zelf geen ervaring met de + testjes...vind ze maar vaag altijd haha. Heb je nog een andere test in huis die je kan gebruiken??
ik zou als je een kruidvat hebt daar ff naar toe gaan en dan 2 voor 5 euro halen die zijn makkelijk in gebruik en erg gevoelig
Oh Mel, maak je je niette veel zorgen ????? Je bent denk gewoon wat korter zwanger!! Komt hele maal goed
ben ook helemaal gerust nu hoor nu ik al een vruchtzakje gezien heb dus komt zeker goed JIj bijna over de 12 weken gaat snel, !!!!!!
O ja, natuurlijk. Melanina ook hartelijk gefeliciteerd met het goede nieuws. OP naar het genieten nu!
Ik zag 5 dagen na ik een vruchtzakkie heb gezien en kloppend hartje ... Maar wij kunnen nog niet optimaal genieten.. Maar komt vanzelf Ja we gaan richting de 12 weken, de tijd is snel gegaan.
Even een vraagje aan de (aanstaande) zwangeren onder ons: Laten jullie je inenten tegen de mexicaanse griep? Zwangere vrouwen behoren namelijk tot de rsicogroep.
Even ego hier, heb ontzettende kiespijn , zit even met wat is handig m.b.t. pijnstilling, zal toch moeten proberen het weekend door te komen maar wil geen ibrufen slikken omdat ik ergens gelezen heb dat dat niet verstandig is in het begin van een zwangerschap. En tja ik ben dan nog wel niet zwanger maar zit wil in mijn week voor de NOD en ik weet het dus nog niet. Iemand een idee of goede tip?
zwngere vrouwen die MINIMAAL 4 maanden zwanger zijn! behoren tot de risico groep. Dus ik val net buiten de mand, wij hebben beide de griep al gehad... En was toen in de laatste wacht week van me cyclus.
Paracetamol & als het aan blijft houden msichien handig om te spoelen met bocasan van oral B .. Niet door slikken!!!
Ben niet zwanger maar werk wel in de gezondheidszorg maar heb er bewust voor gekozen om die inenting niet te halen. Dus we zien wel hoe het gaat..... je mag nl. na die inenting ook 3 maand niet zwanger worden.
vast wel, maar denk dat ze nog niet kunnen vast stellen hoever je zwanger bent. Bij mij kwam dat pas met 6.5 weken te voorschijn. En volgens de vruchtzak ben je toch wel wat korter dan dat.
ja ik gok gewoon op 5 weken . ach mij maakt het niet zolang er maar een gezond babytje te voorschijn komt