hey ladies wat is er vandaag veel gekletst pfff net alles bijgelezen, maar blijf niet lang hangen ben zoooooooooooo moe......eigenlijk sinds dinsdag al echt extraam gewoon terwijl ik veel slaap......pffffffff....heel irri....fijne avond en waarschijnlijk tot morgen!!!!!
hahahahaha geweldige plaatjes weer Als ik 'm volgende week zoek blader ik wel even terug naar blz 128
@blackeyedgirl; die eitjes zien er allemaal wel heel erg vrolijk uit!!! wie weet zitten ze daar wel ergens tussen. Lets hope! @charmedknorrie; extreem moe? Hmmm... misschien een eerste symtoom?? Dames, ik ga nog ff bankhangen. Doegie!!!
Hallo allemaal Hoe gaat het hier?? Ik kom mij definitief bij de maand oktober aanmelden. Ongi is vandaag weer losgebarsten. Zal mezelf even op de lijst proberen te zetten. groeten Suzanne
Hallo Meiden, Ik wil me graag aansluiten bij jullie. Ik ben een paar weken terug gestopt met de pil, dus we gaan er helemaal voor. Ik kon alleen de lijst niet vinden.. Nod: 11 oktober Leeftijd: 18 1e kindje Ronde 1 Liefs DeNageltjes
Hey welkom hier! Klets lekker mee met ons Ik wilde je op de lijst zetten maar zag dat je er al op stond
goedemorgen meiden, hoe is alles hier? ik heb nog een pendel bij voor oktober, dus zo heb ik er nu al 6 voor de maand oktober
Goeiemorgen! Prima hoor, nog 1 dagje werken en dan lekker WEEKEND! Zo hey, dat is een heel heel leuk vooruitzicht zeg