Zoals beloofd weer een nieuwe aflevering van: Zethu's mannensoap gisteren zei een vriendin van me al via sms dat het gevoel wederzijds was als hij extra voor mij btg haald via internet. Ik wilde het niet geloven. Ik was aan het poetsen geweest en was even aan de pc gaan zitten. En toen kwam Mr. Utrecht online! Ik hem aangesproken. En komt ie gelijk met de melding: "d'r is me hier toch iets gebeurd net! Staat mijn ex met d'r nieuwe vriend aan de deur." Ik heb hem gelijk ff gebeld en heb hem een beetje tot rust laten komen door hem ff flink te laten uitrazen. Het gekke is, dat hij hier vorige week van gedroomt had! Dus dat heb ik ook met hem besproken. Maar vervolgens zijn we het over onze date volgende week gaan hebben. Hij zou me vanalles laten zien. En op een gegeven moment werd hij wel heel serieus. Zegt ie: "ik weet wat jij voor mij voelt, en dat is ook wederzijds. Maar we moeten niet te hard van stapel gaan, je moet me ook de tijd geven om alles te verwerken". Ik heb gezegd dat ik hem te leuk vond om te snel te willen gaan. Ik kan het wel uitgillen, weten jullie dat?
Heee wat zag mijn oog op de nod lijst???? Suekes op roze??? Ik had er nog nergens over gelezen! Gefeliciteerd meis!
zethu..wat een positieve aflevering van je soap...fijn meid...geef het lekker de tijd en dan komt het helemaal goed!! liefs
Daar ben ik van overtuigd. Toen we gisteren uitgebeld waren huppelde ik gewoon door huis (wat moeten de onderburen wel niet gedacht hebben)
hahahah...nou eh..dat je blij was?.. nee...vind het heel leuk voor je.. ik weet hoe fijn het is om een maatje te hebben, heb die van mij al meer dan 10 jaar...en ben nog steeds verliefd...hihi liefs
Zethu wat een geweldig gevoel moet dat geven!!!!!!!!!! Ik krijg er direct een glimlach van om me mond!!!!!! Heerlijk voor je!!!!
Hey meiden! dankjewel voor alle felicitaties, zoals je je kunt voorstellen loop ik niet te hard van stapel, kan nog zoveel misgaan. Eerst maar eens zien of ik de 12 weken eens een keer haal. Ik kan dus niet echt juichen, maargoed. Ik ga direct maar gewoon een bannertje maken om het wat echter te maken weer. De test van gisteren is even licht als die van 5 juli. Ik heb em in mijn album gezet, maar ik waarschuw alvast het is pas een eerste testje. Ik heb helaas al een keer een zw gehad waarbij de tweede streep niet duidelijker werd, spannend dus! Ok en dan genoeg over mij ....
Nu kom ik even de trotse tante uithangen ! Gisteren is mijn nichtje geboren, Daisy is haar naam en ze is een flinke tante en helemaal gezond! Ze weegt 3530 gram en is 52 cm lang. Haar mama en papa hebben het heel goed gedaan, ik ben nog nooit zo trots geweest op mijn zusje! Ik heb een foto in mijn album gezet want die $%$%#^-attachment rotzooi werkt niet!
Gefeliciteerd Sue! Wat een mooie baby en een heel trotse tante en ik gloof er in dat jouw babietje blijft zitten want die wil zijn nichtje heel graag ontmoeten!
Sue wat een leuk nieuws. Indd erg spannende tijd voor jullie nu. Hopelijk houdt het kleintje zich goed vast en gaat de tijd snel dat je zo over de 12 weken zit. Ik ben echt blij voor je.
sue, van harte met je mooie nichtje!! je bent een stralende tante en ook ik duim heel hard dat dit kleintje zich vast houdt hoor!!
je straat idd en dat is vast niet alleen omdat je tante bent geworden... heb je het al aan iemand vertelt of is het nog een groot geheim
Hoi! Nogmaals dankjewel! Nee, niemand verteld, alleen mijn vriend, die kon al niet wachten. Het wordt toch steeds minder romantisch om het te vertellen na 3 mispoezen.. Maargoed, op 24 dec. zit ik hopelijk op de 12 weken grens en dan lijkt het me mooi het met Kerst pas te delen. Ik heb geen zin in van die schuine hoofden van ja als het maar goed gaat . xxx