Volgens mij ben je bezig met je vriendin en kun je daarom moeilijk je rust vinden, is ook wel logisch eigenlijk, het zou mij denk ik net zo vergaan.
ja klopt ook wel, maar een moment van ontspanning zou ook wel eens lekker zijn. maar ja, deze week moet ik ook veel werken, daarom dacht ik vandaag effetjes wat voor mezelf.
't heeft goedgedaan dat we er ff tussenuit waren, maar 't was een gastronomisch weekend en kreeg niks binnen, dus das minder.. niks smaakte me, alles proefde zo muf heb ook al 2 dagen hoofdpijn.. missch spanning die eraf valt of zo.. ik weet 't ook niet.. (en heb ons zoontje ook veel harder gemist als ik ooit gedacht had) maar we zijn er tussenuit geweest, das 't voornaamste
Ik snap je helemaal maar hopelijk gaat t je nog lukken vandaag....misschien een lekkere boswandeling of zo???
Je bent er bewust en onbewust mee bezig meid, en dat speelt je op den duur toch parten. Hebben ze in het kasteel wel een romantische badkamer met bad waar je gebruik van zou mogen maken??
Hihi oh we zitten in de ontkenningsfase?? Ghehe nee hoor, ik ben in een pestbui Hm...misselijk zei je...had ik ook afgelopen maand! Hoop niet dat je ziek wordt!
ik ga vanmiddag met mijn vriendin al een stuk wandelen, maar ik denk dat ik vanavond met vriendje ook nog een rondje dorp ga maken.
Ja het is ook moeilijk lijkt me, maar gewoon er voor haar zijn dat is al heel wat hoor. In ieder geval wil ik je er heel veel sterkte bij wensen.
Das t belangrijkste dat t goed gedaan heeft!!!! Hopelijk is je hoofdpijn snel over! EN wie weet wat dat muffe smaakje te betekenen heeft.....
ja, wie weet.. we zullen wel zien. ga braaf wachten tot zaterdag denk ik vooraleer ik nog eens ga testen.. gaan we samen testen? alé, ga nu terug werken
jaaa, in de hoeve, waar wij ook komen te wonen, is een hele mooie badkamer gemaakt. ik zal ook daar foto's van maken, haha! van die badkamer mag iedereen gebruik maken, dat is wel fijn!
Nee hoor geen ontkenningsfase, maar realitietszinfase, zo das een leuk woord voor scrablle, hihi, pestbui, geen moeite mee hoor, kom maar op, ik lust je rauw, hihi Nee ik ook niet, heb ik nl helemaal geen tijd voor, ziek worden, vind er ook helemaal niets aan, maar ben bang dat het deze keer wel raak zal zijn, mijn spieren beginnen lichtelijk zeer te doen en dat is meestal geen goed teken bij mij. Maar we zullen het wel zien allemaal.
Ja kom er gezellig bij bij de testmarathon hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!! (=roze hihihihi)' Voor nu werk ze!
Nu wordt ik helemaal nieuwsgierig. Wacht in spanning af totdat je foto's gepost hebt van jullie nieuwe woonruimte in wording en de relaxing badkamer, heerlijk.