*rimar pakt gauw haar vangnet uit de kast en houdt deze omhoog* Kom maar nijntje, ik ben er klaar voor.
Komt ie! hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Jaaaa, rimar zwaait met het vangnet heen en weer om een lading hcg te vangen, maar laat ook genoeg over voor een ander hoor.
bedankt hè Rimar en Zethu.. wil mij bij deze ook graag inschrijven voor 't EK broekloeren, want begin buikpijn te krijgen.. WEG ONGI!! hup, oprotten!
Je bent van harte welkom hoor, ik hoop je zaterdag een hele mooie roze medaille te mogen omhangen ipv zo'n oerlelijke rode medaille.
Hey Meiden, In mijn topicje heb ik een vraag gesteld...wat zouden jullie doen? Willen jullie lezen en zeggen wat jullie zouden doen? Ben echt onzeker.......... link van mijn topic in onderschrift! Groetjes, Miranda
haha, ja inderdaad! meteen de badkamer goed opgeruimd, cremepjes e.d. wat ik niet meer gebruik ook meteen weggegooid! nu is hij weer klaar en kan hij er weer ff tegen! meteen wasje gevouwen en nieuwe droger aangezet! heb ik mijn dingetjes voor vandaag ook weer gedaan, straks lekker werken....
Hey meiden, Ik ben vandaag ongi geworden. Vorige maand 30 dagen nu 29, gaat de goede kant op Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit SUCCESSSSSSS Liefs Shyen
balen van je ongi, maar in ieder geval fijn dat je cycli kort blijven. al hadden we toch liever gezien dat je op roze was gegaan! succes de volgende ronde...
Ik ben al aan het werk nu. Maar dat is ook nog iets wat ik moet gaan doen ja, heb nog een hele lading oude zooi liggen die eigenlijk wel weg kan. hmm misschien dat als ik zaterdag toch aan de gang ga.......... maar eerst maar zien hoe het me bevalt en hoe snel ik opschiet. Wie weet ben ik 's ochtends wel helemaal ondersteboven
Hè wat jammer nou, ballen voor je meid. En dank je voor je succeswensen, dat kunnen we zeker goed gebruiken.