whoehoeiii fait and hope ! ik chekte vanochtend al je pagina maar zag niks ! en nu !! ROZE !!!GEFELICITEERD !!
Volgens mij moet ik toch maar weer eens op zoek gaan naar die tijdmachine, 1tje met een gebruiksaanwijzing. Ben nieuwsgierig voor as. zaterdag.
wij zijn goed bezig!! ik maak mezelf hier knettergek deze keer.. ik wist 't bij m'n vorige zwangerschap de dag voordat ik getest heb eigenlijk al.. en nu denk ik 't al een week.. (maar heb al 2x negatief getest) mijne man gelooft er niks van. die zegt gewoon 'ge zijt niet zwanger. PUNT' flauwe..
Gefeliciteerd voor de meiden die net weten dat ze zwanger zijn!! Zelf is het voor mij de komende dagen wel spannend. Nu de 6de ronde. En mijn eerste meetbare ovulatie gehad deze ronde. Ik ben vandaag de hele dag al een beetje misselijk, maar helaas ben ik dat wel vaker. Durf bijna niet te hopen. Groetjes, Babywish777
Je moet je hcg ook de kans geven op te bouwen, ik zou gewoon wachten met testen tot na je NOD. Maar ik begrijp je wel hoor, je wilt gewoon heel erg graag, dat vergaat mij net zo, iedereen hier wel denk ik zo.
Is goed, zodra ik er 1tje gevonden heb, 1tje die werkt en een gebruiksaanwijzing erbij heeft, dan meld ik me weer.
Het zijn zeker spannende dagen voor iedereen die hier nog rondhangt zo'n beetje, is het einde van de maand. Ga je meedoen as zaterdag aan onze testmarathon?
ja, ik weet 't.. bij m'n vorige zwangerschap was ik er niet zo mee bezig, maar die is ook fout gelopen en dat speelt psychisch mee.. gek hè.. precies of 't fout gelopen is omdat ik er niet de hele tijd mee bezig was.. (onzin natuurlijk, maar 't speelt wel ergens mee) ben gewoon 'n gestoord mens denk ik
Testmarathon? wat houd dat in? Allemaal testen zaterdag en dan laten weten hoe en wat? Dan doe ik mee!!!
dat heeft er niets mee te maken dat je denkt gestoord te zijn, juist omdat het een keer mis is gegaan ben je er meer mee bezig. Dat noem ik juist menselijk
Je hebt hem in 1 x door. De dames die dan nog niet ongi geworden zijn (of niet langer konden wachten zoals MrsvanOmmen ) die gaan zaterdag testen en melden de uitslag dan hier. Maar gezellig dat je meedoet, zet je zelf je naam op de NOD lijst erbij of wil je dat 1 van ons het voor je doet?
Lieve Subke, Je bent absoluut niet gestoord. Ik begrijp dat het je nu bezig blijft houden en dat je er aan blijft denken. Blijf erin geloven meid. Liefs, Babywish777
Gezellig met zijn allen testen Ik ga proberen me op de NOD lijst te zetten. Moet wel even kijken hoe.