Ik hoop dat ik het goed gedaan heb. Volgens mij alleen de foto niet op de goede plek. Moest wel even kijken hoor.
Al doende leert men hoor, de eerste keer dat ik dat deed had ik ook de hele boel in de wirwar, maar je hebt het goed gedaan. Alleen bij de bijlage toevoegen moet de cursor onder NOD oktober staan met wat ruimte en dan op bijlage toevoegen klikken en plaatje toevoegen, tip voor de volgende keer.
en super! nog meer testers! nu ga ik 't nog wel volhouden tot zaterdag (als ik nog niet ongi geworden ben tenminste)
Graag gedaan hoor, daar zijn we hier ook voor. Voor vreugde en tranen, onzekerheid en spanning, boos en onbegrip door buitenstaanders, etc etc Het is hier een hele goed uitlaadklep voor menige vrouw (en af en toe meelezende man) om zich te kunnen uiten en af en toe gal te spuien. Je bent hier onder gelijken, iedereen hier is er op haar manier mee bezig en ondersteund waar ze kan de mede ZP-ers.
Nee we sturen de ongi gewoon weg, kssssssssssst scheer je weg ongi, ik wil je hier deze maand niet meer zien.
Ja, anders doe ik ook niet mee hoor. haha. Lijkt me niet zo fris, maar misschien heb ik dan wel een roze of rood streepje!! Nee, we blijven positief en gaan voor de testmarathon a.s. zaterdag.
alé dames, ik ga hier terug aant werk. missch dat ik vanavond nog even kom piepen (en anders morgen weer stiekem tijdens 't werk )
Het is wel de bedoeling dat zaterdag, aan het eind van het EK broekloeren we jullie een roze medaille kunnen overhandigen, en niet zo'n oerlelijke rode medaille.
Goed plan, maar babyblauw mag ook. En voor jou ook 1 natuurlijk. Ik ga weer even verder, moet nog boodschappen doen... Fijne avond allemaal voor straks en tot gauw!
Ja ik ga hier ook nog eventjes wat doen, tot morgen allemaal. Misschien dat ik straks nog eventjes kom gluren, doei doei
Hey! Hoe gaat het hier? Ik begin em al te knijpen voor morgen om weer te testen. Stel nou dat het weer niet goed is, maargoed, positief blijven, i know! Ik zag dat er roze bij was gekomen, gefeliciteeeeeeerd!