Thanks schat! Ik zou wel willen dat ik het zeker weet (ik heb dit keer gedroomd van een rode wcpot 1 week terug in tegenstelling tot vorige keren; toen droomde ik over een positest.) Zo ik ga mijn broertje eens uit bed rammelen! boodschappies doen. Dikke kus allemaal en ik laat het weten. Ik weet nog niet hoe laat ik test (voor Rimar, maar die was er toch al vantussen). xxx Sue
@ ricmar: ik hoop dat je heel snel iemand vind! @ heitje: feli met jullie jubileum! @ hier: tussen de middag niet op zp geweest omdat ik naar fysio moest. Blijk ik dus gekneusde ribben van de rare beweging te hebben toen ik schrok. Nou lekker dan. Ben ik dus nog wel ff zoet mee
@suekes: succes morgen!! ik hoop dat 't allemaal mee zit voor je. Heb zelf pas 'n mk gehad, maar jij al drie precies.. moet vreselijk zijn om mee om te gaan. ik duim dat alles goed blijft gaan deze keer! @ricmar: heftig seg.. als ik ff ook mag vragen: is je man zijn zaad dan niet goed? Maar jouw ei wel? en klinkt allemaal wel moeilijk.. ik hoop dat je snel iemand vind. @heitje: geniet maar lekker van je avond! tot morgen meiden! weer wat dichter bij de grote testdag!
hallo, kom tussen het werk door ff spieken, was zo bijgelezen! jeetje wat is het rustig hier vanavond! hier nog geen ongi te bekennen, nu ook maar hopen dat hij niet meer komt, en ik zaterdag een posi-test heb. Maar ja, zaterdag ben ik mijn uitschieter van 37 nog niet voorbij!
Abeltje, zie net dat je jezelf op roze hebt gezet op de lijst! GEFELICITEERD meid! ga er lekker van genieten.....
niet zo gezellig in mijn uppie! met mijn werk ben ik zover klaar, kan alleen nog niet naar bed, een client hoeft pas om 23.00u. ben zelf wel erg moe, zijn vandaag naar de dierentuin geweest, zouden eigenlijk gaan bowlen, maar het is geruild met donderdag. dierentuin was erg leuk, maar is wel vermoeiend! gelukkig word ik morgenvroeg om 9.30u weer afgelost.
ey meiden... slecht nieuws ben vanavond ongi geworden ik denk dat die symptomen door de Clomid kwamen.. nu door naar Nov helaas...
Hoi dames, het gaat niet zo goed hier.... Zal eens met HCG gaan strooien: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Zo..... ik hoop dat het voorlopig genoeg is, op naar meer ROZE!!!
nailey jammer op naar ronde 2 met clomid ik strooi ook ff met hcg hcg hcg hcg Dalijk weer een echo hopelijk zie ik nu wel een baby ook al is het nog maar een speldeknopje
goedemorgen dames, Naliey wat balen zeg! veel succes de komende ronde. *yootje grist hcgtjes van minifien en melanina* hier nog geen ongi gekomen, nu maar hopen dat ik deze dag ongi-vrij doorkom, dan mag ik namelijk gaan hopen op een posi-test zaterdag!
dank je, ik hoop voor jou dat je vandaag een mooie echo krijgt, en dat je je kleine wondertje kunt zien!
ik ben er ook weer vandoor, ben namleijk op het werk, de eerste is al opgestaan. ik spreek jullie zodra ik thuis ben weer! zal rond 10.30u zijn. x