NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    haha ja bednakt ach we willen het allemaal graag dus ja dan ga je bij alles denken gelijk SYMPTOOOMMMMMMMMMMMM
    haha
    we hebben het gisteren niet gedaan omdat we het die dag daarvoor al gedaan hebben
    he elke keer als ik me ei heb is hij te moe

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Maaike: Mannen!!!
    Als jullie de dag van te voren geklust hebben dan moet het goed komen.

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    maaike, dat heb ik ook lang gehad, bij alles wat ik nog nooit gevoeld had, dacht ik dat het aan een zwangerschap zou liggen, nou niet dus! lichaam kan je goed voor de gek houden. nu denk ik bij alles, het zal wel een nieuwe aankondiging van mijn ongi zijn, haha!

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    kris dank je, maar het is al gelukt! was trouwens 4 dpo en ik dacht zelf 5 dpo, nu klopt het!

maaike het is wat met die mannen, die van mij heeft er ook een handje van....kan ik nooit uitstaan!

trouwens heb het ook alweer ijskoud....herken wel veel vroege verschijnselen van die keer in begin maart...zou me opa dan toch geholpen hebben door mijn wens naar boven door te brengen? mijn nod is nu namelijk rond zijn verjaardag, tenminste dan zou die jarig zijn geweest...

5. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië

mamatje, dat zou wel heel erg mooi zijn, wanneer je opa je wens uit laat komen! dat kan dan ook geen toeval zijn. ik geloof daar wel in....

6. Duploke

Duploke Niet meer actief

spannend!!!
    ok, dan wachten we gewoon deze avond af.. ik ga zodadelijk ook nog eens loeren. Buikpijn was net heel fel en nu weer wat minder.. pfft.. 't is toch wat hè met dat lichaam :)
    maar ja, NOD is pas morgen, dus morgen begint 't pas echt spannend te worden (voor mij dan) :)

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    ja dat zou zeker mooi zijn, vorige maand dat ie overleden was, was me cyclus van slag, geen ei wel lang vloeien ed, net een grote schoonmaak voor me lichaam had toen een afscheidsbrief voor me opa in de kist gelegd met oa ook de vraag of ie met daarboven kon zorgen voor nog een achterkleinkindje...heb ook al 2 keer gedroomd over hem...ik geloof er ook wel in hoor!

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dit is nu dag 28, op dag 14 had ik een nagenoeg positieve ovu test, op dag 15 een knallende ovutest en op dag 16 idem aan dag 14, die avond heb ik met pijn en moeite mijn man nog kunnen verleiden, de keer daarvoor was al te ver weg, dus ik vermoed (en hoop) dat ik op dag 16 mijn ei gehad heb, meestal had ik die op dag 15 de laatste paar keren met een cyclus van 27 dagen, nu is alles opgeschoven dus zou ik in theorie uiterlijk vanavond ongi moeten worden. Maar in de praktijk wil het wel eens helemaal tegenzitten, daar ben ik al wel achter, maar ik ga er wel van uit dat ik ongi wordt

9. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    heejootje
    heb je al getest?
    ja hij zegt om de dag maakt het toch niet uit lieffieeeeeeeeeeeee
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk ik dan ff voor de zekerheid hahaha maar nee hoor hahaha

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En ik dacht dat ik het deze ronde gemakkelijk zou hebben omdat het toch niet raak zou zijn, hmmmm zo zie je maar weer dat het soms toch iets anders loopt als je denkt en hoopt, met alle frustraties van dien

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    nee heb nog niet getest, mijn banner staat op 30 dagen, maar na vandaag ben ik pas mijn 33 dagen cyclus voorbij. daarbij heb ik nu ook echt het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden. we hebben ook niet echt ged geklust deze ronde en ik weet niet wanneer mijn ei is geweest. reden genoeg om nog niet te testen en teleurstelling te voorkomen dacht ik zo!

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Rimar, wist je verhaal nog wel maar niet meer wanneer het nu was. Ben benieuwd vanavond! Trouwens grappig dat wij elke keer beide in de spannende fase zitten. Jij met naderende NOD, ikke ei of omgekeerd!

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Mamatje: dat ziet er stukken beter uit! Nu afwachten!

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ja het is inderdaad apart, maar het zal een keertje gaan verschuiven aangezien jij een gemiddelde van 25 dagen hebt en ik 28 dagen, op den duur komen we of bij elkaar of het lukt bij 1 van ons tweeen of bij allebei, nog veel beter eigenlijks.

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    dames ik ga nu, zoonlief kan sindskort veters strikken en hij krijgt daarom andeee schoenen en we gaan ff naar me oma...die trouwens heel snel ook zag aan me de eerste keer dat het mis ging dat ik zwanger was....hopelijk nu weer hihi xxxxxxx

16. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    das waar ja. ik proberen maar wat in huis te doen me kopppijn is gezakt
    haha nou tot snel! hahah ik hoor eigenlijk in november maarja dacht ga ff hier kletsen

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    doei doei mamatje, hoop voor je dat het raak is met alle extra hulp van jou.

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Geeft niet hoor, dat heb ik ook al wel gedaan, gewoon kletsen daar waar het gezellig is

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Trouwens Rimar, wat ik al een tijdje wilde vragen: omdat jou manneke niet de MMM in wil, wat defineerd hij als MMM? Sperma onderzoek? Heb jij je al eens laten onderzoeken? "Gewoon" wat vraagjes omdat wij zo tegen het jaar proberen aanlopen en het je toch aan het denken zet.... (als je niet wil antwoorden, begrijpelijk!)

20. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    ja idd hey jij succes heeeeeeeee
    dat het maar niet doorzet en ik wil je niet tegenkomen in november :p hihih

Deel Deze Pagina