Anders testmararthon naar morgen verplaatsen ? Vind ik helemaal niet erg hoor, weet niet of er nog mensen waren die ook zaterdag gingen testen behalve wij twee (waarvan die van mij waarschijnlijk nega hahaha) Hoop dat je bad je heeft kunnen relaxen... kan me voorstellen dat je onzeker bent... Knuf!
Goedemorgen, Rimar meid, balen dat je ongi bent, dikke knuffel. Yootje, nu is er toch wel heel veel hoop op jou gericht hoor.
goedemorgen dames, ik moet iets bekennen..... gisteravond toch een testje gewaagd, maar helaas negatief. ik zal morgen evengoed testen, wanneer mijn ongi weg blijft. maar ik ga er van uit dat mijn cyclus van slag is.
Meid, ik snap dat wel hoor dat je een testje wilde wagen, wel balen van de uitslag, maar ik blijf toch nog duimen dat je morgen wel een posi test in handen hebt. Het was tenslotte niet met ochtendurine hé enne er zijn wel meer meiden die meer dan een week overtijd zijn voor ze posi testen.
vermoeidheid is een groot verschijnsel bij mij dan toch! ben blij dat ik niet meer moet gaan werken,dat had ik echt nu niet gekund!
mss heb je een later ei gehad. Ik dacht ook dat ik al 5 dagen overtijd was maar het bleken er maar 1 te zijn...ik ga alsnog duimen voor je!!! *doet een -geef yootje een posi test- dansje*
dames het is allemaal erg lief van jullie! ik wacht gewoon nog ff af. petatje hoe is het nu met jou? wat doe je normaal voor werk?
Rimar wat ontzettend balen voor jou dat je ongi gisteren is doorgezet! ik hoop voor je dat het vandaag wat beter met je gaat! veel succes de volgende ronde!
ik heb net verschillende soorten hengsels besteld voor tassen, zo heb ik een voorraadje voor als ik naar Belgie ga! ga in ieder geval vandaag beginnen aan een tas met koeienprint. ik moest eigenlijk werken, maar een collega neemt mijn dienst over. heb ik weer wat overuurtjes opgenomen, haha! mag ook wel, ben nog steeds erg moe..... maar ja, die tas met koeienprint gaat erg leuk worden denk ik, be helemaal verliefd op het stofje!
goeiemorgen dames! yootje: jammer! maar morgen kan ie zeker nog positief zijn.. en zolang er geen ongi te bekennen is, blijven wij duimen!
nee denk het niet! niets mis met het apparaat, en heb hem pas 2 1/2 jaar. Daarbij wil ik hem nu ook niet wegbrengen, heb hem veel te hard nodig hier om te ontspannen.......