ik geef meestal mijn naai en lockmachine ieder jaar een grote beurt en APK (net als mijn auto). Zo ga ik ook meestal naar de winkel toe met beide machines en zeg het ook zo, begint ie meestal gelijk te lachen, hihi
Hè wat balen voor je meis, ik weet hoe het voelt een negatieve test, maar je bent nog in de race voor zaterdag dus??
haha, ja als je dat zo zegt, klinkt het wel raar ja! mischien moet ik hem ook maar eens na laten kijken, maar dan doe ik dat pas, wanneer we in Belgie zitten, daar zal ik de eerste weken toch niet veel tijd hebben om te naaien, maar nu wil ik hem nog even hier houden.
ik ben wel nog in de race, maar heb echt mijn twijfels hoor! ik test morgen wel, maar als hij negatief is, wacht ik daarna heel lang!
Heeey Heeey, Yootje, shit dat de test nega was.. welke test heb je gebruikt? Maar idd zolang de duiveltjes er nog niet zijn kan t zijn dat je wel zwanger bent hoor! Misschien dat je gewoon minder snel hcg aanmaakt . Ik heb besloten morgenochtend niet te testen..heb namelijk vanmorgen al getest... Omdat ik weer zo misselijk en duizelig was gisteravond en nog steeds krampjes en zere tepels heb (wat ik na mn ongi nooit heb normaal)Ook nog steeds rekbaar slijm uit mn baarmoeder.. Heb dus echt een supervaag licht streepje gekregen, zo licht dat ie niet eens goed op de foto komt (zal t zo nog eens proberen of t lukt nu ie ingedroogd is). Weet niet of ik mezelf voor de gek aan t houden ben, waarschijnlijk wel en heb ik gewoon een ander kwaaltje hahaha. Maar heb besloten om te kijken wat de test over 2 dagen doet. Hoop wel dat jij morgenochtend alsnog een posi test krijgt hoor! knuf
ik heb een testje van matcare gebruikt, zo'n klein ding, soort kartonnen staafje, had ik nog liggen! weet helemaal niet of dat die goed zijn.
ja leuk he? bij toeval kwam ik een tijdje terug bij die site uit! ik geloof via google, ben ook erg blij dat ik hem gevonden heb!
Trishka, ze zeggen een streep is een streep! mischien is je ongi dan een innestelingsbloeding geweest?
Ik heb hem opgeslagen hiero, je weet maar nooit, ik ben gek op tassen en allerlei accessoires voor bij mijn kleding, dus.............
Was echt een heeeeeeeel licht streepje hoor, waarschijnlijk zie ik gewoon spoken... of misschien wel een vmk.. Heb ik al eens eerder gehad en toen teste ik ook heel licht roze... maar dat was voor mn bloeding en toen was de bloeding veel langer. Merk t wel en anders mag ik als ik het goed heb volgende week alweer lekker aan de klus ! Heb geen ervaring met matcare, doe je morgen weer een matcare of een ander merk?
Ik gebruik de ovutest van matcare, de midstream, die bevallen mij op zich prima, ik ben niet zo'n type van potje plassen nl.