jaa! ik wil er ook bij! ben ook mega melig vandaag.. loop hier met vanalles te giechelen en vind alles grappig..
Heb nog eens 'n echt vrijdaggevoel.. das eeuwen geleden *zit al de hele tijd op hare stoel te joeperen en heeft zin om 'n danske te placeren*
de mega melige mindy groupo positivo blij dat 't vrijdag is en in nov gaan we allemaal op roze groep! (erover? grijns)
Mijn mega melige bui was gister samen met een collega!!! Zei nog tegen haar dat er wel een hele grote storm op komst moest zijn!!!
hoe doen jullie onder jullie naam zon strookje van zwanger... sorry ik kom echt uit een ei haha leuk om e zien die meligge bedoeling hier... het is ook vaak dat iedereen down is door die vervelende ongesteldheid kus
Dat noemen ze banners als je daar op googled kom je op verschillende pagina's uit en kun je een mooie uitzoeken!!
Boven aan op deze pagina zie je een tabblad banners staan. Daar zoek je een cyclusbanner uit, en deze stel je in op jouw cyclus. Onderaan zie je dan een link staan, deze link kopieer je. Dan ga je terug naar het forum kiest gebruikersinstellingen, handtekening aanpassen. De link kopieer je in je handtekening. Opslaan en klaar is suzy, succes