Hee subke, ik denk dat we gewoon gelijk op moeten gaan lopen, ik ga even mijn banner aanpassen hoor, ben zo terug
Ik ben net heel lang met mijn handtekening bezig geweest, had er teveel op staan, dus met veel kunst en vliegwerk, voila
bij deze misschien maar omdat ik het er net pas allemaal in heb gezet is het nog niet te zien...misschien morgen!! bol.com | Verkoper
Ah nee yootje, wat jammer nou, ik had nog zo'n goed hoop bij jou. Maar je verwachte het wel toch? Of had je net als ik nog stiekem een heel klein beetje hoop dat het misschien toch............ Dikke knuffel voor jou meid.
ik verwachte het inderdaad ja! baal alleen van deze langere cyclus. maar ik wacht nog ff met banner aanpassen totdat het echt is doorgezet.
ja inderdaad, wanneer je nu voor mij zou pendelen zal hij dan wel iets aan kunnen geven? of kun je daar beter mee wachten totdat mijn ongi helemaal doorgezet is!
heel veel verschillende...en dit is pas 1/10e ofzo van de boeken die ik heb......moet ff alles bij elkaar zoeken...hahaha.. Dacht wilde opruimen...waqt moet ik ermee...weggooien vind ik zonde..dan maar op internet...als ik ze over 3 maanden nog niet verkocht heb dan kijk ik wat ik er dan nog mee kan doen...weggeven ofzo aan goed doel...
En idd 0 in verkoop omdat ik ze er net pas op heb gezet...zal wel ff duren voordat het verwerkt word. Deze titels in ieders geval...dan kan je verder kijken hihi.. Betrapt! Mijn eigen manhattan De obsessie Geleende tijd Man gezocht Uitgelaten! Liefde, stress en andere curiositeiten Shopaholic en baby een bijzondere relatie de tovenaar op het witte paard verdwijn wie had gelijk, mary rose? messias mysterie zwerftocht naar het geluk kus me kate man overboord de bruiloft baby en kind you'll never walk alone het Ajax-gevoel het stille huis daddy cool de weddenschap oei, ik groei woensdagkind CSI verboden vruchten de drie beloftes van arlene prairie city schone schijn gebroken een stralend liefdesvuur emily's redenen waarom niet tot het voorbij is de erfzonde