Tjee Blackeyedgirl dat zijn niet de berichten waar je op zit te wachten! Heel veel sterkte met alles!!! Overige nieuwe meiden, welkom! Het wordt wel dringen op de fiets zo
Ik slik ook foliumzuur. Ik heb hem bij de apotheek gehaald en is ook gewoon het merk van de apotheek. Doet het wat mij betreft prima
hey, ik wil me hier toevoegen gisteren ongi geworden na een cyclus van 35 dagen wil iemand m'n NOD op 9 oktober zetten aub?
ik slik de foliumzuur ok, maar dan van trekpleister (eigen merk). zit in een potje, wind ik makkelijker dan strips..
@ loran: balen van je ongi, maar zoals je ziet klets ik hier ook al mee. Tja, je moet wat als je je niet bij een speciale NOD kan aanmelden he. En in iedere NOD zit wel iemand waar ik contact mee heb!
Wordt al weer drukker hier en het is nog niet eens half september. Hoop voor een heleboel van ons dat ze niet door mogen naar de november nod! Wat doen jullie eigenlijk precies met die pendels?
Hallo damens, Zijn er damens bij die pillen slikken voor om zwanger te worden. Zo je welke want ik wil ook gaan slikken om (makkelijker) zwanger te worden. Wie heb er paar tips.
Sabrina, ik slik "zwanger worden" van Etos. Heb eerst foliumzuur van AH gesikt, maar dus zonder resultaat. Nu dus deze capsules, ronde 1. Laten we hopen dat het helpt! To be continued dus..
@ Blackeyedgirl: Wat een heftig nieuws om te horen! Aan de ene kant fijn dat er met het zaad van je man niks aan de hand is en dat je nu eindelijk weet waarom je nog niet zwanger bent geworden, maar jezelf gaan injecteren en echt de MMM ingaan is wel heel wat! Ik wil je veel sterkte wensen voor de komende tijd, hoop dat de hormonen goed hun werk gaan doen bij je! @ Zethu: Heel veel sterkte vandaag!!! Groetjes, Caitlin
etos zwanger worden ik betaal 7,49 voor 60 capsules, je hebt er 2 per dag nodig nu deze week 2 dozen halen 1 betalen
hey bedankt voor de tip! Ik ga ze gelijk halen.. of is het de goden verzoeken? gelijk 2.. ga er vanuit dat ik ze niet nodig heb en anders maak ik er hier iemand blij mee
mannetje heeft etos zwanger worden en 1 doos etos zwanger zijn meegenomen , vond het wel voorbarig, maar dame in de winkel zei tegen hem ze zal ze nodig hebben , nou ja....
Dag ladies, kom me melden voor oktober. Hebben jullie ook nog tips voor een goed merk ovulatietesten...misschien moet ik daar toch ook maar aan gaan geloven.