Dames HELP mij: Ik snap nu helemaal niks meer van van cyclus. FF geeft net een kruis al op dag 15 met een LF van 11 de vorige keer zou ik dus op 26 dagen zitten. Zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad. Mijn temp. van woe is heel hoog maar heb ook een half uur liggen woelen in bed (sliep nog half) voordat ik ging tempen. Kan het een vals kruis zijn???
ik meot zo ff naar de action me nichtje is jarig dus meot een cadeautje kopen en dan daarna naar haar toe
Zou je graag helpen maar ik weet niet hoe FF werkt. Denk alleen dat je temp niet stijgt door te woelen in bed......
Nee dat heb ik dus een super vroeg ei gehad. Geklusd op de dag van mijn ei en 2 dagen ervoor zou dat genoeg zijn?? Ach ja anders weer een ronde erbij kan ook nog wel weer
doe ik met je mee hoor susan want ja ik heb helemaal niet geklust dus ik ga pas weer in oktober ervoor
Ik heb geen idee of het geholpen heeft op dag 12 geklusd en dag 15 ei. En dag 15 nog geklusd. Maar weet niet duidelijk mijn ei gevoeld. Ben een beetje pijn in mijn rechterlies maar verder niks.
Nou ja dat lijkt onze zaterdag wel (al hebben we nog geen kind dan ) vriendje aan het verven, vanmiddag waarschijnlijk terrasje en biosje, qualitytime!!
joehoe!!!!!!!!!! ovutest van net was al stukken donkerder dan die van gisteren, maar nog niet helemaal positief, dus verwacht mijn ei over 2 a 3 dagen helemaal happy, toch blij dat ik deze maand ben gaan testen, voelt allemaal toch wat zekerder zo, nu even terug lezen liefs
succes met zemen ik wacht op mannejte kunnen we naar de winkels cadeautje kopen voor me nichtje die is vandaag 3 geworden.
Goedemiddag ladies! En hoest hier?? Ik kom ff snel koekeloeren, want moet straks werken. Vnmorgen boodschapjes gedaan en heb altijd dan weer spijt dat ik op zaterdag de grote boodschappen doe. Man,man wat was het weer druk! :x Mensen die hun kar overal laten staan of midden in het pad, grrr... @Melanina; Wij zijn ontzettend gezellig! @wgev; joehoe! je hebt je ei te pakken! geweldig, dus je weet wat je te doen staat nu . @Susan27; Oei, ik heb er ook nog niet heel veel verstand van, wat is FF?? Wat kun je onzeker gemaakt worden door dit alles he.. bleh! Ik gooi er zo nog een ovutestje tegenaan en verwacht nu toch wel dat ie een keer positief is. Anders schiet mij maar lek!
Goedemiddag meiden, @Nancy79: jij bent helemaal geen kwakzalver hoor. je kan enkel een vraag stellen aan je pendel en die antwoord daar dan op. En iedereen weet dat de pendel zoiets is als een onderbewust gevoel en geef nu toe een gevoel kan ook al es mis zijn hé. @wgev joehoe je ei. @hier: niet zo veel speciaals, ben aant wachten op mijn ei
jip, ik weet wat me te wachten staat dat word klussen dit weekend!!!!! en en en,,, is ie al positief, word dit voor jou ook een druk weekend??? ga nu afsluiten, moet alweer werken, blegh zo geen zin in vandaag, maar ja, wat moet, dat moet:x vanavond ben ik de bob!!! dat vind ik gelukkig minder erg tot morgen ladies *zwaai zwaai*
doei meid en nog eens ons lijstje voor de testmarathon: Testmarathon 18 oktober * Nancy79 (8u) * Yaraah (9u) * Cyntje78 (wanneer ik wakker ben?) * zijvandehoek (8u) * Wgev (?) * appelsientje (?) * Petatje (?) * Dingetje2 (zodra ik wakker ben) * Chelle25 (8u) zo raakt het niet te ver weg hé
JOEHOE!! Ik heb m'n ei gevonden, eindelijk!!! Binnen een minuut was ie nog donkerder dan de C streep. Nu maar hopen dat manlief vanavond niet al ligt te snurken wanneer ik terug kom van werk en anders maak ik em wel wakker natuurlijk. Ga nu snel omkleden en naar werk, fijne dag nog iedereen!! Ik kom morgenavond ff weer langs. Doeii