hey beg ben je temp kaartje aan het bestuderen. dus ik denk dat het rode kruis je eisprong was. waarom is die gestippeld?en dan snap ik er verder niet zoveel van. ga toch stiekem voor je duimen hoor
hij is gestippeld omdat ik alleen temp als je ook op je slijm let of je gebruikt ovutesten, dan zet ie een doorgetrokken streep neer
Beg, Als je gewoon een test doet heb je duidelijkheid Ik heb deze maand geen enkele symtoom, dus zal ook wel niet zwanger zijn (de kans was toch minimaal)
ik weet het, maar durf het niet haha heb deze maand ook minimaal geklusd, alleen toevallig de dag van mijn eisprong, die ik dus echt goed heb gevoeld, was flink ziek die dag hihi
Beg niet kijken je word alleen maar gek Ik verwacht er ook niks van hoor gisterenavond alleen geklust deze ronde dus ga lekker door naar november denk ik.
@blackeyedgirl, spannend spannend spannend... oei ik voel helemaal mee... nou nog ff geduld... duim duim duim @loran, duim duim voor goede optie, bij mijn eerste zwangerschap werd ik bij de eerste echo ook ee week terug gezet, omdat mijn zoontje minder "ver"was. Uiteindelijk is hij ook een week eerder gehaals, omdat ik dreigde zwangerschapsvergiftiging te krijgen. Nou hij was al helemaal klaar. Hij had geen huidsmeer meer en nagels waren te lang en ik had inmiddels te weinig vruchtwater. Wat ik ermee wil zeggen is dat een echo maar een moment opname is. Het kan best zijn dat je kindje ineens vandaag een groeispurt krijgt en wel weer helemaal "op tijd" loopt. *knuf* Gisteravond even lekker bij de griek gegeten en daarna naar de bios geweest. Heerlijk. Ik heb nog even lekker genoten van een wijntje... natuurlijk ook flink "geklust" dit weekend, we wachten af..
hoi !! en goeiemorge zo ff alles terug gelezen , wat gaat dat snel die pagina's loran ! hoop echt dat t allemaal goed zit voor je en dat je dus gewoon wat minder ver bent !! ** DUIM<DUIM** ikke nog 11 dagen wachten en dan ga'k testen (hoop ik , dat ik dan natuurlijk nog nie ongi ben! ) fijne dag vandaag , bij mij staan er 2 verjaardagen op t menu x
Loran, zie dat je misschien minder ver bent. Hoop het voor je dat het vruchtje blijft zitten. Succes meid
Oehhh Lydia! Voor jou wordt het ook spannend!!! Meiden, ik leef met jullie allemaal mee... zodat ik minder aan mijn eigen cyclus denk. Moet natuurlijk wel onthouden dat ik vanaaf weer ga klussen hihihi Ik ga zo ff knutselen (voorbeeld nageltjes met nailart maken) Doei doei!!
hallo meiden.... hier ongi bijna over...hihi kunnen we weer beginnen met klussen.... vanmiddag lekker een terrasje pakken en vanavond een hapje eten samen. heerlijk! tot morgen meiden x