hoi allemaal zo eerst maar weer eens even bijgelezen!! Denk dat ik binnenkort definitief bij jullie kom aanmelden. Ongi is aan het doorbreken helaas. OP naar de volgende ronde!!! groeten Suzanne
Hier ook iemand die zich bij jullie aan wil sluiten ! Mn nod is 5 oktober. We gaan er deze maand dus maar weer flink tegenaan ! Meiden, succes allemaal Liefs belin
Ik ben vanacht ongi geworden Dus wij gaan ook voor oktober (ronde 8 alweer)!!! Mijn NOD is 11 oktober. Spannend Spannend.
Hoi, Ben maar één weekje weg geweest en wat is het toch druk geworden op de fiets. Op de NOD lijst sta ik nog bij datum ombekend, maar de duivels zijn langs geweest en ik had na de curretage een cylus van 31 dagen, dus daar ga ik nu ook maar vanuit. En dan kom ik met mijn nod uit op 9 okt (zal het ff veranderen in de lijst) fijn weekend allemaal
Dames.. ik haal mezelf van de ijst hoor.. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! = van vanmorgen..
Dames, is er nog plek op de fiets? Wij hebben besloten om voor een 2e wondertje te gaan!! Mijn NOD is op 7 okt. (uitgaande van een 28 cyclus, het wisseld nogal) Wil iemand mij op de lijst zetten? Succes iedereen!!
Ook ik mag door naar oktober, na een absurt korte cyclus (voor mijn doen). Ik zal wss mijn nod tussen 4 en 9 oktober hebben. Wil iemand mij op de 4e zetten dan pas ik hem wel aan als ik mijn ei heb gehad.
Loran gefeliciteerd! Nu hopen dat het goed blijft zitten. Heb donderdag van m'n man een super kadootje gehad! Ik had een Maine Coon katertje gezien en wilde die onwijs graag hebben. Zei hij dat hij donderdagmiddag weg moest voor een vergadering maar had hij stiekem de kleine rooie gehaald! Hij heet Gijs en is nu 12 weken. I'm totally in love! Verder is de ongi hier bijna over dus zal maandag ovutesten gaan halen van Clear blue maar. Ben benieuwd of het idd m'n ei is wat ik steeds voel rond dag 14...
Wat leuk, zet je ff een fotootje van Gijs online? Ik heb mezelf net op de lijst gezet: 7 okt....ga voor de roze fiets hoor En misschien ook wel voor het eerst aan de OVU testen. Jij gaat dus aan de clear blue Lizz? (je bent trouwens naamgenoot)