Heb het idee dat iedereen hier elkaar al kent, maar ach ik ga een poging wagen om het bij te houden Ik mag ook eeeindelijk mee gaan doen hier. Dit wordt onze eerst ronde voor een beebje Hou maar even mijn kortste cyclus eerst aan, dan zou mijn NOD 5 oktober zijn.
@naamgenoot. Ja dacht laat ik eens proberen met de Clear Blue. Een vriendin van me is er erg tevreden over. Wie weet wat het deze maand gaat opleveren. Ik hoop een beebje. En braaf de multivitamines blijven nemen van Puur Mamma van VSM.
wat een prachtig beesie zeg! @Lief; dat idee had ik ook even dat iedereen elkaar al kent, ik probeer het iig ook bij te houden allemaal. O,ja heb net een pot foliumzuur opgehaald. Ik las het net ergens op het forum... ik had er namelijk nooit meer aangedacht, dus het slikken kan beginnen...
Gewoon meekletsen, ik hang hier nu al 6 maanden rond en heb er al een helehoop zien komen en gaan. Maar er zijn ook meiden die hier al meer dan een jaar mee kletsen. Je kent vanzelf steeds meer mensen. Succes(en bijhouden kan ik ook soms niet hoor)
Lizz, oooh wat lief een klein katertje! Heb je fotootje? Oh wacht.. zie 'm nu..! Kleine rooie doerak! Lief hoor! Lief, ik klets ook gewoon gezellig mee.. je leert vanzelf iedereen kennen denk ik.. probeer ik ook tenminste haha.. welkom! Hier een hoop gerommel in de buik, denk dus dat ik vannacht of morgen wel bezoek krijg van de rode duivels.. Kan ik gelijk mijn NOD bepalen. Vond het zo spannend weer voor het echie!! heb ook gelijk die zwanger worden van etos 2 voor de prijs van 1 gehaald. Hoop ze niet allebei nodig te hebben hahaha.. Maar een echter nederlandse he.. alles wat gratis is.. gni gni
Ja het is ook hartstikke logisch natuurlijk dat mensen elkaar 'kennen' als ze langer rondlopen hier, ik ga het gewoon proberen te volgen! Alleen na een dag werken kun je hier 's avonds in de NOD topics onmogelijk alles bijlezen Ik kan niet wachten tot ik niet meer ongesteld ben, dan kunnen we er eindelijk echt voor gaan, zooo spannend! En ik hou mezelf nog wel even op de grond, ik weet dat het gemiddeld een jaar duurt en soms helemaal niet lukt natuurlijk, maar toch.. erg spannend
Fijn Loran! Nu lekker genieten!!! Hier hebben de rode duivels zich zojuist gemeld. officieel dus weer beginnen voor het echie na de pistop! Spannend!!! Ik ga mezelf op de NOD-lijst zetten.
Hey meiden, Hoe is het hier? Lekker rustig nog zeg... Vandaag mijn moeder verteld over onze situatie. Ze schrok wel een beetje, ze maakte nog geen 5 minuten er voor nog een grapje over mijn opgezette buik. Morgen naar schoonmoeder toe. Voel me ook nog echt bagger vandaag, onwijze pijn in mijn borsten en buik. groetjes
Het is idd een Maine Coon. Ongelooflijk dat zo'n klein hummeltje straks zo groot gaat worden. Hij is nu zo schattig, een echte kroel..nu al. Gisteren even met m'n moeder gebabbeld in hoeveel tijd zij in verwachting was. Ze had eerst een mk gehad en was daarna met 3/4 jaar weer zwanger. Heb idd ook vorig jaar in maart een mk gehad maar zijn daarna wel even gestopt omdat we in juni dit jaar getrouwd zijn en ik niet met een dikke buik in een jurk wilde. Zijn nu vanaf april weer aan het proberen. Dus ben benieuwd wanneer en of het ons gegund is.
@ lizz1: oh wat een mooie kat! @ Blackeyedgirl: hoe gaat het nu met je? Hier zijn de duivels alweer vertrokken. Dus we kunnen verder met ronde 3, nu hopelijk voor de verandering géén miskraam. Ik ben toch wel gespannen... maar goed ik moet postief blijven! Misschien moet ik maar op Yoga gaan. fijne dag allemaal.
Goedemiddag meisjes, Ik kom me ook aanmelden. Hang al een tijd rond, maar ben een periode niet actief met zwanger worden bezig geweest. Ik heb mezelf al op de lijst gezet! Succes iedereen!
Hey dames, Heb niet alles terug gelezen (even weg geweest) zo'n drukke week op het werk dat ik in de avonduurtjes lekker aan het bankhangen was een geen laptop heb aangeraakt.. Nog nieuws hier? Hoop alleen op goed nieuws natuurlijk..... Hier zijn de duiveltjes ook al 2 dagen verdwenen.... 4 dagen was lang genoeg. Lfs
wij zijn hier aant wachten tot de ovulatietesten aan komen gaan er deze maand mee beginnen hopen dat het dan wat mee zit
Loran wat zie ik Super meid!!! Gefeliciteerd! Hoe zat dat dan met dat bruinverlies? (of staat het bij September? zal daar ook even gaan piepen of ik het kan vinden) BEG wat jammer meid, wat is HSG eigenlijk? Aan alle nieuwe: welkom ! en allemaal heeeel veel succes! Dat we allemaal naar juni mama's kunnen Hier: zit op dag 6! Dacht gister dat mn ongi voorbij was, maar heb nog steeds bruinverlies, dikke zooi. Vandaag nog meer zelfs... :x Hebben al bijna 3wk geen seks meer gehad! (ben gevallen van paard enzo, en had last van mn rug dus dat deed ook wel wat) En nu willen we weer, en nu mogen we weer niet! (vind het nogal vies om er gewoon door heen te ... doen) Wat moet ik daar nu mee?!