NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Doei doei zethu

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Als het goed is bellen ze van de soll op mijn mobi. Hebben ze ook gedaan om het gesprek af te spreken.

3. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe

Sterkte en dat het allemaal maar heel snel mag aanslaan:D!!!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je hebt vast en mobiel, wij hebben alleen mobiel, vaste lijn had geen zin, aangezien we haast nooit thuis zijn

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Even snel een berichtje voordat ik naar m'n werk ga.
    Gisteravond veel bruinrood verlies met een klein stukje weefsel. Vanmorgen ook weer bruinrood. Nog geen helder rood. Heb ook een ongigevoel en steekjes in m.n buik sinds gistermiddag. Allemaal heel vreemd. Nu dus maar even een kruisje in en vaak broekloeren tijdens het werk dus......zucht....snap af en toe echt niks van mijn lijf.

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ik bel heel veel. En daarbij, ik ben best veel thuis. Vooral nu. En dan is vast nog altijd goedkoper.
    Nu ga ik me echt douchen, anders komt er niets van vandaag!

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heej zethu, was wel benieuwd naar je solli, maar volgens mij heb je nog niets gehoord!? wat gek, je zou toch gisteren de uitslag krijgen?

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dames ik heb een vraag, ik ben deze week niet aan het sporten geweest maar had toen ik net naar de kantine liep spierpijn in mijn buikspieren, bovenkant. Verder heb ik nu al weer een broodje gegeten, anders pas een half uur tot een uurtje later, en de koffie viel net verkeerd smaakte me niet echt, eens kijken hoe deze nu gaat vallen. Ben wel een giga koffieleut nl. Maar terugkomend om mijn vraag, wat zou die spierpijnachtig iets kunnen zijn? Ben wel aan de klus geweest gisteravond, misschien dat het daarmee te maken heeft?

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    goedemorgen dames,

hoe is het hier? ik kom alleen nu weer even spieken, heb ook vandaag weer vanalles te doen. heb gisteren mijn nieuwe tas afgemaakt. ik zal er straks een foto van in mijn album zetten!

10. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ohhhhh...of je baarmoeder is zich aan het oprekken????? Dat had ik laatst ergens gelezen. Nog 2 dagen dan kan je testen lees ik. Spannend Rimar...zou het dan gelukt zijn??? Hoop het echt onwijs voor je.

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heej rimar, het zou inderdaad van het klussen kunnen zijn, maar ik ga hard vor je duimen dat het met een zwangerschap te maken heeft, en dat er in je buik hard gewerkt wordt om alles in orde te maken voor je beebje!

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik ben benieuwd hoor, ik heb gisteren pas het patroon van de broek uitgeknipt, nu het jasje/vestje nog en dan alles op stof leggen en in elkaar zetten. Het moet af eigenlijks, dus neem hoogstwaarschijnlijk morgen een dagje vrij, wordt dagje naaimachine voor mezelf, hihi, is geen straf hoor;)

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja nog een paar nachtjes slapen en dan hopelijk zaterdagmorgen een roze test, maar ja, eerst de komende dagen doorkomen hè?

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja dank je wel, ik hou iedere maand weer mijn hart vast en zou niet eens weten hoe ik ga reageren alstie eindelijk een keertje positief mag worden.

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ik ga er weer vandoor. Anders kom ik te laat op het werk. Tot vanmiddag. Hoop dat bij mij dan de roodbruine zooi over is....wordt er beetje crazy van.

16. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hier morgen ook een naaidagje, mijn zwangere vriendinnetje komt langs. en dan gaan we eerst naar de stoffenwinkel en daarna aan de slag. met zijn tweeën is altijd erg gezellig.

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik help het je hopen, ik ben al op mijn werk, hihi

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oh ja, hier trouwens een korte ongi gehad, 3 dagen om precies te zijn. en nu kunnen we weer aan de klus. volgende week weer ovu-testen, ik denk toch weer vanaf dag 10....

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Leuk is dat, ik heb gisteren mijn pakketlading stof ontvangen, heb de komende periode weer genoeg te doen, en ik had ook niet al veel stofjes liggen, ahum, maar had nog tricot voor shirt nodig en dan bestel ik meestal iets meer. (iets = veel;)):D

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is zeker een korte ongi, hou je dat ook allemaal bij, ik zal zometeen de symptomen van daarnet in mijn kalender zetten.

Deel Deze Pagina