Je kan je morgen vast prima inhouden Rimar...moet wel want anders laat je mij in de steek hahahah ik ben namelijk vandaag vrij en ben me aan het inhouden maar t is wel heel lastig hoor. Mijn hele hals + decollete zit onder de pukkeltjes heb ik ook nooit. Heb hoogstens tijdens mijn menstruatie wat pukkeltjes op mijn voorhoofd maar zit nu zo erg onder dat zelfs mijn mannetje t opviel. (Ja ik blijf maar vreemde dingen hier rondstrooien tot jullie gek van me worden hahahahha)
Charmedknorrie, Jij ook niet testen hea?! Want anders kan ik me ook niet inhouden al Rimar en jij gaan testen...
ik heb wel altijd last van pukkeltjes, maar nou zaten ze de afgelopen dagen in mijn nek, dat doet echt pijn!
@Cyntje als ik het zo lees denk ik dat je zondag gewoon je posi ovu test had hoor. En dan heb je dus prima geklust!
@Sammie nee hoor ik hou me in al is het moeilijk...maar dat heb ik mijn mannetje ook beloofd want hij wil het heel graag samen doen......
pffff eindelijk alles bijgelezen. Naliey, lieve foto van je schattige beestjes Rimar, hoop dat die spierpijnachtige pijn gelijk staat aan roze op zaterdag (kan best zijn want heb dat nogal gehoord), maar ik wil je zeker geen valse hoop geven hoor Charmed: voor jou ook hetzelfde, wil je geen valse hoop geven, maar het klinkt wel zwangerschapsachtig hoor en voor de rest ben ik het natuurlijk weer allemaal vergeten sorry hoor.
Rimar: Die foto van de wipwap is gemaakt bij de tegernersee. Dara zijn we vorige week zaterdag boven op de berg een middag aan de bar gaan hangen. Ikke was de bob. Zondag zijn we naar de HackerP tent geweest (maandag geen hoofdpijn). Afgelopen vrijdag begonnen in de Ochsenbraterei (Spaten bier) en geeindigd in de HB-Tent: Zaterdagochtend om 9 uur klaar wakker en geen hoofdpijn.
jha lief he doen ze anders nooit... ze zijn ineens beste vriendjes hihi... Poema is wel de baas hoor van de dieren, ze laat niet veel toe...
ik heb maar één superlieve labrador (die ligt zelfs momenteel in de zetel) had vroeger nog een vogel, maar die is gestorven aan een hartinfarct en was nog heel jong. ik vond het zo zielig om mijn vogel te zien sterven en er niks aan te kunnen doen dat ik voorlopig geen vogel meer wil. ben deze ochtend wezen solliciteren als verkoopster in een schoenenwinkel. ze gaan mij volgende week contacteren, maar vrees dat het niks zal zijn. heb dat gevoel erover.
Net weer een ovutestje gedaan en deze is uhhhh uhmmmm tja... weer bijna positief! Ik zal eens ff checken of die doos niet gewoon over de datum is ofzo!....... Nee.... tot 2011 geldig... Nouja... hij is iig niet positief. Vanavond voor de zekerheid toch nog maar klussen Groetjes Cyntje78
jammer dat je met die ovutesten geen duidelijkheid kan krijgen meid, ja klusze dan maar hoor vanavond.
wij hebben 2 katten (Poema & Blacky) 1 hond (Sabi) 1 baardagaam (Gizmo) en een kleine aquarium met kleine visjes... en nog een grote aquarium maar die staat bij t zusje van Rob... ow jha dat is echt zielig voor je vogeltje... is nooit leuk om een dier te verliezen... ik ga voor je duimen dat je de baan hebt succes
heb geen huisdieren, manlief had vroeger een kat, maar omdat ik astma heb en zijn kat jaloers was op, hebben we hem weggeven aan iemand die nog een kat wilde als maatje voor een andere kat (hij kotste alles onder en pieste overal, maar de dierarts kon niets vinden)