Beg, Heb zelf COPD maar kan goed leven met 2 katten en 1 hondje. Wel vaker benauwd dan zonder huisdieren, maar kan gewoon niet zonder Cynt, Misschien duurt je ei wat langer door de spanningen voor de uitslag van de onderzoeken.
@Sammie... daar maak ik me juist helemaal niet druk om eigenlijk... tenminste, niet bewust... Pimpelpaars met goud!? Mmmm ik denk het niet...hahahaha
haha snorry ben beetje melig... doe er alles aan om tijd te rekken haha... maar moet zo echt wat gaan doen...
Gel of acryl of allbei kan ook.... alleen voor de french... ik heb de nagelbedverlenging al zitten namelijk.... blingbling zal het w.s. wel worden... nu de kleur nog
Vragen? Vragen? Geen vragen? Was dat niet van André van Duin of zo? Weet het niet meer. Maar ik ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien hoor straks tafel met Gizmo. Moet je hem zeker wel leren dat er dingen boven op zijn verblijf gelegd/gezet kunnen worden dat ie daarvan niet in de stress schiet enzo
Je gedraagt je nu net als een klein kind, maar dat zul je zelf ook wel weten. Misschien moet je even in de hoek gaan staan met je neus tegen de muur en eens goed nadenken over het gedrag wat je nu tentoonstelt.
het kan ook wel met astma, maar dat beestje was gewend om met hem op bed te slapen en nou lag ik natuurlijk op zijn plek, dus meneer lag altijd op mijn hoofdkussen legde een sprei erop, ging hij er onderliggen deed de deur dicht, deed hij hem weer open er was geen slot op die deur, maar dan zette ik de deurkruk met een stok vast, sprong hij er net zo lang tegen op, dat die deur toch nog open ging en als ik dan thuis kwam, rende hij altijd heel schuldbewust snel de slaapkamer uit en dat kotsen en plassen, daar konden we ook niet meer tegen
aangezien dat het al herfst is, kan je wel gaan voor een donkerder kleurtje, zoals bordaux of paars met een steentje of black & white is ook heel leuk.
Ben even enquete aan het invullen, we zijn verhuisd naar een andere stad, nu wil de vorige stad weten waarom...
weet ik niet haha... haha ik ben ook benieuwd... zal dan ckers wel een foto laten zien haha... we laten de katten er nu elke dag bij... ze tikken op de deurtjes enz...dus hij is al wat gewend... en er staan dingen op zijn terra nu... maar zal allemaal wel goed komen
dag meiden, ik lees van alles over pendelen..zou iemand voor mij willen pendelen? Ik ben erg benieuwd...