je kan daarvoor terecht bij zwanger worden - pendelen, daar staat meer uitleg over pendelen en ook wie er pendelt. je kan die meiden dan een PB sturen met je volledige naam en geboortedatum
sorry dat ik zo inbreek trouwens...kon even snel tussendoor..moet nu weer aan het werk...je kan me ook een pb sturen! Prettige dag iedereen!! groetjes!!
ja echt wel rustig hier mss iedereen al gaan eten of zo? of hebben jullie gewoon veel te doen? Ik heb gisteren al gepoetst en deze ochtend al de was opgeplooid, en een nieuwe was ingestoken. mijn droogkast is wel kapot, dus moet ik alles aan een rek drogen en dat gaat zooooo traag.
hmmm toch apart, heb enquete ingevuld, maar die is volledig anoniem, hoe kunnen ze dan onder de inzenders een waardebon verloten?
rekdrogen is idd vervelend Yaraah... kan je't niet buiten zetten? Dat gaat toch ietsje sneller met de wind enzo?
@Rimar... mijn cyclus is een beetje onregelmatig... Vandaar... Dus ik denk dat ik morgen nog eens test... en vanavond zowiezo klus. Ik wilde er een foto van maken, maar de baterijen van mijn camera moeten eerst opladen En ik zal een foto van mijn nagels maken strakkies! Ik ga dan maar voor paars (had ik vorige maand eigenlijk ook ) Tot straks!
aaaah wat een scheetjes zo met zijn tweetjes, ik weet 1 ding wel zeker, als onze kat komt te overlijden, dan wil of 2 of geen weer
Hoi, Leuk dat nog iemand in de eerste ronde zit!!! Mijn NOD is 21 oktober dus dat duurt nog wel even! Groetjes, Esther
Me too! Zou heel graag van die mooie nagels hebben... Maar heb het geld er niet voor over voor van die mooie acrylnagels te doen.
Onze afspraak was zaterdag, alleen toen we de afspraak vastgelegd hebben was het gemakkelijker dan nu, dat is wel zo
Heel goed, ik had op televisie een paulaner wagen voorbij zien komen, de een na de ander bij mij thuis zo van bleeeeeh paulaner, daar krijg je koppijn van, lachen joh. Maar die omgeving bij de tegernersee is heel mooi, heeft veel van het meer waar wij al 11 jaar met vakantie naartoe zijn geweest. Daarom had ik al gelijk zoiets van ik wil vakantie, zwemmen in water van drinkwaterkwaliteit, heerlijk gewoon.