NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    Wow........ik dacht dat er nog helemaal geen NOD onderwerp voor november was, blijkt dat ik die zelf mag aanmaken! :oops: :D
    Nou, ik ben Nicole, ben wo 27 aug ongie geworden na een cyclus van 45 dagen, de cyclus daarvoor was 31 dagen, dus heb nu maar het gemiddelde van 38 dagen genomen.
    En tot mijn schrik kwam ik na wat rekenen uit op BEGIN NOVEMBER! :confused: :confused:

Dus ik ben de eerste! Wel speciaal.....maar ik hoop dan ook stiekem al een beetje dat het ook de laatste is (voor moi, maar ook voor jullie of course! ;) )

Nou, wie komt mij gezelschap houden tijdens deze lange cyclus?

groetjes
    Nicole

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje Nicole.... November al! :confused:

Ik hoop maar dat dit je laatste nod topic mag zijn waar je in vertoefd!

Veel succes en liefs
    Manuela

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

jeminee Nicole.... mammamia.... dat zijn lange cycli zeg.....

Heel veel plezier. Het zal misschien nog wel even duren, voordat er hier meer bijkomen.....

Kom ik af en toe snubbeken okay?

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    dat is wel lang nicole ik had vorige maand een cyclus van 42 en zit nu te wachten op de volgende dus wie weet binnenkort ook hier hoop natuurlijk dat ik na het zwanger zijn forum mag en jij ook volgende maand hoop dat het een vruchtbare maand word voor je!

succes met klussen

5. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    hheeee mag ik er helaas ook bij? :(

nod 1 november...pppfff lijkt wel maanden weg.. komt misschien omdat we een mnd over slaan..

hopelijk idd de laaste nod mnd.. :D

6. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Nou meiden ik kom ook bij jullie hoor !
    Net ongi geworden en mijn NOD is 2 nov. pas.
    Verschikkelijk zeg we doen gewoon niet mee met NOD Okt.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nou Micha, en in oktober is het nog wel zo gezellig!

Maar hopen dat het voor jullie allemaal de laatste duivels zijn voor de komende 9 maanden ;)

8. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    hoi mede-november meiden :D
    Wat fijn dat ik hier niet meer alleen ben, voelde me al heel zielig ;)
    Wat lijkt het nog ver weg he? Maar het is vandaag al 1 oktober, dus het komt langzaam dichterbij. Kunnen we hier gezellig kletsen om de tijd te doden. En hopelijk wordt oktober dan een vruchtbare maand voor ons en misschien wel wat zwangere dames begin november... :D :D

Hebben jullie trouwens ook dan van die lange cyclussen, die van mij wel! Durf mijn NOD ook niet echt vast te zetten op 1 datum, aangezien mijn cyclus zo onregelmatig was/is...

verder geen nieuws, geniet hier van mijn vrije zondag!
    groetjes
    Nicole :D

9. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Ik heb normaal een cyclus van 33 dagen maar deze keer was ie van 40 dagen.
    Hoe lang is jou cyclus dan ?

10. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    He meiden,

Voordat je het weet is het alweer november, en hebben jullie hopelijk een positieve test in handen!
    Ik heb ook een redelijk lange cyclus, 33 dgn, zie hieronder.
    Maar ik moet eerst nog een weekje wachten voordat ik weet of ik me bij jullie moet aansluiten.
    Veel succes!

Liefs Neia

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Omdat mijn :evil: eerder dan verwacht zijn gearriveerd is mijn volgende NOD nog net in oktober (30 okt.). Anders was ik hier ook aangeland.

Ik zal hier ook af en toe komen gluren hoor. En dat al onze wensen de komende ronde maar uit mogen komen :p :p

Veel liefs,
    Sophie

12. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    mijn nod was vorige maand 42 dagen en zit nu op 35 dagen dus ben benieuwd wanneer de :evil: nu komen.
    Dus voor mij word de ronde hier na ook november denk ik.

succes allemaal deze maand!

13. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    hoi dames!

ook mijn cyclus is wat langer dan normaal.. kan geen toeval meer zijn hier zou je denken :) de mijne zit tussen tussen de 32 en 39 dagen maar meestal zit ie rond de 34/35 ligt eraan op welke dag ik mijn ei krijg.. die is bij mij meestal op een even-dag (van de cyclus dus bv dag 22 of 24 ofzo) hebben jullie dat ook? en mijn luteale fase is ook in één keer korter geworden na mijn laatste miskraam nog maar 11 dagen en daarvoor was ie altijd 13 of 14 dagen... maar het schijnt nog een genoeg aantal dagen te zijn gelukkig..

hoop op een babyboom volgend jaar rond juli 2007 ! (dan zouden we uitgerekend zijn) :D :D

14. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Wat is je luteale fase precies van ei tot aan ongie of heb ik het fout :oops:

liefs

15. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    ja vanaf ei tot ongi..

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Hoe is 't hier? :p
    x Sophie

17. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    hoi meiden!
    Goh....wat is het rustig hier! Tja...kan ook niet anders, met die lange cyclussen van ons is het nog rustig nu... :( :)
    Al is mijn ongie nu gelukkig weer over sinds dinsdagavond! :D Dus nu komt het leukste gedeelte van de cyclus ;)
    Ben toch weer aan het tempen geslagen....maar heb ff een vraagje wat betreft dat tempen: Als je later op de ochtend tempt (dus bijv in t weekend om 10.00uur, dan is je temperatuur toch hoger? Is dat verder van invloed op je grafiekje van FF?
    Wil graag weten wanneer mijn ei is met zo'n lange cyclus.....maar heb dus geen idee...

Nou verder dus rustig hier....

Zo, ik ga straks Gooische vrouwen kijken! Vind het een fantastische serie, een soort soap die 3 keer zo snel gaat qua gebeurtenissen/affaires/etc.....Lachen! Tis de enige serie waar ik echt voor ga zitten of voor thuis blijf!

groetjes
    Nicole

18. Marlene

Marlene Lid

May 30, 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Ook ik mag me hier aanmelden.
    De :evil: :evil: :evil: zijn vanmiddag gearriveerd.

3 november is mijn NOD.

19. bregt

bregt Actief lid

Sep 27, 2006
    399
    0
    16
    Nou dan sluit ik me hier ook maar bij aan. De :evil: :evil: zijn gisteren gearriveerd! 1 november is de mijn nieuwe NOD dag (duurdt nog zo lang)

Ach, we zijn hier met zijn allen dus dan gaat de tijd vast wel wat sneller! ;)

Groetjes Bregtje

20. geeke

geeke Lid

Aug 14, 2006
    50
    0
    0
    Belgisch Limburg
    Ik ben er ook weer bij ...

Heb speciaal de voorbije cyclus niet veel op het NOD forum getypt om m'n gedachten wat te laten rusten ... maar het heeft niet echt veel geholpen want gisteren waren de duiveltjes er weer.

M'n volgende NOD dag is 1 november!

Share This Page