Hey meiden! haha ben ff niet geweest en sjeempie een heleboel pagina s volgekletst!! geweldig twordt steeds gezelliger hier!!! Ik ben er wat minder pfff ben echt mega ongi, nog nooit zo erg gehad, zal wel komen omdat het me eerste ongi na bevalling is, maar t stroomt gewoon na net een half uur nieuwe superplus ob dwars door mijn ob heen, niet normaal meer, voel me er gewoon helemaal slapjes van, zit dan ook lekker de hele dag met een kop warme thee of choco op de bank..en om het half uur naar toilet haha heel irri, maar goed hoop dat het snel over is kunnen we weer aan de klus Leuk dat er weer wat meiden bij zijn gekomen! (wel balen dat dat nodig is) maar zoals iedereen hier zegt dit gaat gewoon een mega vruchtbare maand worden en we gaan in juni gewoon een babyboom maken!! x peet
dag oktoberbabe's. ik kom me hier maar melden. na 2 dagen overtijd hebben zich net de duvels gemeld. mijn NOD zal zijn 5 oktober
Wel Potverdorie! Veel teveel bekenden hier van de maand September. Ik had jullie echt niet allemaal weer hier willen zien hoor :x Die rot ook allemaal. Eh....deze maand goed ons best doen allemaal heh Ik kijk en schrijf ook nog steeds bij September. Vind het daar ook nog veel te gezellig om helemaal weg te gaan. Zal het wel druk gaan krijgen zo maar da gif nie. Het houdt me in ieder geval bezig totdat mijn ei in aantocht is
hallo pietje je zegt dat je ontzettend ongi bent maar dat had ik ook alle keren naar de bevallingen. Moest als ik me slap voelde een boterham met stroop eten ivm het mijn ijzer gehalt. misschien in tip in deze moeilijke tijd. veel sterkte. groetjes en veel liefs las
Hoi Las! denk ook dat het daarvan is, had het na mijn vorige be valling niet gehad, was weer een gewone ongi, maak me er verder ook niet druk om, maar is wel enorm lastig Maar bedankt voor de tip, mijn ijzer is zowiezo erg laag, dus ga zo stroop halen en eens ff jouw tip opvolgen kijken of het helpt ! x peet
Hoi pjetje, Ik snapt niets uit jouw verhaal (zit nog niet zolang hier op dit forum) en ik dacht voordat ik iets doms vraag lees ik je oude berichtjes is... Pfffff kreeg het koud en warm tegelijk,..weet niet wat ik erop moet zeggen! Ik vind het heel dapper en moedig van je dat je door kan gaan met alles,..als nog wens ik je echt heel veel sterkte toe,.. Veel liefs sanne
Pfffff......ik ben ook eens even in je historie gaan kijken Pjetje. Mijn goeje god! Ik heb gewoon hardop zitten janken tijdens het lezen van jouw verhaal. Wat ontzettend verschrikkelijk moet dit geweest zijn voor jouw en je mannetje. En nog natuurlijk. En mijn petje af voor jullie allebei dat jullie ervoor gekozen hebben weer door te gaan. Heb echt heel veel bewondering voor jullie. Jeetje...ik voelde de pijn in mijn hart toen ik het las. Ik kan het me haast niet voorstellen hoe vreselijk zeer dit voor jullie gedaan moet hebben. Dat zal haast onvoorstelbaar zijn geweest. Bij deze wens ik jullie allebei nog heel veel sterkte met jullie verlies. En daarbovenop héél HEEL HEEL veel succes. Liefs, Gerrina
Nou gerrina inderdaad, je zegt precies wat ik bedoelde,..ben er helemaal van slag van... Pjetje ik hoop dat we je kunnen steunen hier op welk vlak dan ook,.. x sanne
ff een vraagje: Ik heb altijd tijdens mijn eisprong flinke steken onder in me buik links of rechts. Een teken voor mij dat mijn ei op springen staat. Maar die dagen daarna tot aan mijn NOD blijf ik die steekjes houden maar dan wel veel minder pijnlijk. Nu ontdek ik ineens dat ik die steekjes ondanks dat ik ongesteld ben nog steeds heb. Het zijn geen ongie krampen. Die voelen veel anders. Het zijn gewoon dezelfde steekjes als na mijn eisprong. Heeft iemand dit ook wel eens? Ik weet niet of ik dit altijd al gehad heb hoor of dat dit nu iets is van de laatste 2 maanden. Had dit nl bij mijn vorige menstruatie ook. (toen ik echt dacht dak zwanger was) Maar ik kan me niet herinneren dit ooit eerder gehad te hebben. Of het is me gewoon nooit eerder opgevallen :scratch: Ennieweej....iemand die hier ervaringen mee heeft? Liefs, Gerrina
Hoi Gerrina en Sanne, Allereest heel erg bedankt voor jullie blijk van medeleven, doet me erg goed, krijg ook weer tranen als ik jullie reacties lees, heel erg lief :flower: Ik heb het natuurlijk ook nog steeds heel erg moeilijk, het is dan ook nog niet zo lang geleden en ik mis mijn mannetje nog iedere minuut.. Ik probeer bewust het er hier niet zoveel over te hebben, omdat ik niet contstant iedereen met mijn verdrietjes wil opschepen. Het is moeilijk om verder te gaan met je leven na zon gebeurtenis, maar heb nog een wolk van een dochter waar ik ook ontzettend trots op ben, voor haar kan ik sterk blijven en doorgaan..onze kinderwens is nog steeds heel sterk aanwezig..misschien nog wel meer dan voorheen en mijn dochter wil dolgraag een broertje of zusje, vandaar dat we weer gezellig mee komen doen met klussen Nogmaals dank je voor jullie lieve berichten! x peet
Ik probeer bewust het er hier niet zoveel over te hebben, omdat ik niet contstant iedereen met mijn verdrietjes wil opschepen. Lieve lieve lieve peetje, Het is zo'n groot iets dat als je het even heel moeilijk hebt en er zelf hier over wilt praten, vind ik dat niet meer als normaal hoor! Ik vind het totaal geen probleem en ik ben alleen maar blij dat ik je kan steunen/luisteren als jij daar behoefte aan heb. Ook al ken ik je niet eens,..je verhaal blijft bij me hangen, en heb enorme bewondering voor je dat je het opnieuw zo snel al aandurft! Nu ben je weer ongesteld geworden dus raakt je cyclus wel weer beetje op orde toch? laten we hopen op een vruchtbare tijd en veel nieuwe wonders in oktober! Zeker voor jou! We gaan ervoor met z'n allen!! x sanne
Lieve Sanne dank je meis...vind het erg lief van je...ben gewoon bang dat er meiden bij zijn die het wel moeilijk vinden, tis best iets confronterends, dan besef je je oppeens maar al te goed dat het zelfs op het eind nog mis kan gaan..kan me voorstellen dat meiden die zwanger zijn of willen worden daar niet de hele tijd aan herinnerd willen worden.. Dit is idd mijn eerste ongi, precies een maand na bevalling, dus dat is ook snel, kon volgens de vk dan ook rekenen op een regelmatige cycles zoals ik die had voor de zwangerschap..dus ik ben heel benieuwd! vind het wel heel spannend, ik leef ernaar toe, maar ben wel bang voor wat gaat komen..hoop dat ik nog mag gaan genieten van een eventueel volgende zwangerschap tussen alle extra controles en angsten door! We gaan er iig met veel goede moed tegenaan! x peet
En Gerina...we waren tegelijk aant posten...jij ook bedankt meis..erg lief van jullie :flower: x peet
En uiteraard wens ik jullie allen ook een heel vruchtbare periode toe dat we maar met zijn allen positief mogen testen in oktober [-o< x peet
Peet ik was al ontzettend onder de indruk van al het verdriet, maar ik ben echt trots op de manier waarop je er mee om gaat! Petje af hoor. Ik heb de foto's bekeken, terwijl ik stiekem niet zo durfde. Maar ik kan alleen maar zeggen dat het een ontzettend mooi ventje is! En ik hoop dat dit voor ons allemaal een goede maand gaat worden!!
ik ben het er ook mee eens. En misschien omdat we elkaar nog niet zo goed kennen is het ook makkelijker praten. maar wil altijd naar je luisteren hoor. groetjes en veel liefs las