Lieve Marloes, Dat is lief van je. Jij ook en alle meiden hier . Zo super om hier lekker je verhaal kwijt te kunnen. Dikke kus voor allemaal, smak, Sophie
dat is precies wat ik ook had dussuuh vet spannend voor je trouwens meiden, ben zo blij dat ik mijn eerste roes kwijt kan hier. anders had ik waarschijnlijk iedereen opgebeld hiero haha jullie zijn the best!
Sophie-tje Altijd even lief! Gek gevoel heb ik...zit nu een paar mnd op de site, maar gevoelsmatig gaat het nu snel en zie ik iedere dag zwangeren erbij komen, meer dan eerdere dagen, wk, mnd. Super voo iedereen hoor..het lijkt of er een vruchtbare periode is aangebroken
hey marloes, nja, ondertussen dag 56 van mijn cyclus... moest normaal gisteren terug naar dokter als duiveltjes er nog niet waren maar had echt geen zin ... ik ga vandaag maar gaan. vorige week echo gehad, ze dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar was niet zeker. buik en borsten doen heel veel pijn, heb echt schrik dat er iets grondig fout zit. bij 10 dagen overtijd heb ik nog negatief getest dus testen doe ik niet meer ...
hebben ze geen bloedonderzoek gedaan omdat ze dachten aan een evt BB? Deden ze bij mij wel gelijk . Begrijp dat je geen zin hebt, maar wel gaan hoor naar de dokter...veelste belangrijk. Succes.
Remember en Angel eyes allebei heel erg gefeliciteerd! Jullie mannen natuurlijk ook! Hastikke top. Ik hoop jullie weer tegen te komen in het zwangeren gedeelte, maar ik moet nog even geduld hebben. Voor mijn gevoel loopik er bij als een walrus, zo'n opgezette buik heb ik, maar dat is elke maand zo. Ik heb alvast testen in huis gehaald. En dat doe ik altijd per twee. Dan kan ik meteen één doen als ik thuis kom van het kopen en dan later op een beter moment. Dikke knuffel voor iedereen! Suske
Sophie; ik pik gelijk een van die kusjes van jou in! Lekker hoor Duveltje; Ik hoop het ook voor jou... we gaan met zijn allen hier heel hard voor je duimen! Liefs Manuela
Ik was even bij 'Ik ben zwanger'. Wat een verschrikkelijk verhaal van Greet. Haar vriend is pas omgekomen bij een ongeluk en vorige week ontdekte ze zwanger te zijn. Heb kippenvel...