mirre tref je toch alle voorbereidingen! leuke lingerie leuk muziekje, kaarsjes aanstekken en .......
Ooooooooooooooo, ik krijg er kippevel van, wat leuk bedacht. Je hubbie springt vast een gat in de lucht.
las28 Klinkt leuk, maar de voorbereidingen komen m'n strot uit! Laat m'n vriend nu maar eens komen met het voorwerk, maar dan kan ik wachten tot... Mirre
Mirre, Marloes en Moons, de drie M's alledrie 4e ronde na Miskraam, moet toch lukken, klinkt wel leuk trouwens die drie namen. Ik had vanmiddag een leegloopdag, moest elk uur plassen, nu is het weer wat minder. Zou het dan echt? Duurt nog zo lang, morgen is het een week na mijn ei. Liefs Moons
marloes80 Dat is een geraffineerde zet! Ligt er alleen dik op, want ik ben niet zo van de 'zwoele' smsjes! Maar kan het proberen natuurlijk.Kleine moeite, nooit geschoten altijd mis...hahaha Mirre
Helemaal mee eens, Marloes. Sophie-tje je bent een grote schat. Wij zullen deze maand Oktober eens mooi gaan afsluiten met een geweldig berichtje, deal? Ik had heel ff een dipje en dan moet ik ff tot mezelf komen. Ben er al weer uit hoor Ik las net ook ff het topic van Greet. Dan moet ik niet zo zeuren vind ik @ Duveldraakje Ik hoop dat je morgen lekker positief test meis @ Las 28 Hoe ver zat je nou eigenlijk in je cyclus?? @ Angel eyes Spannend hoor straks als je ventje thuis komt. Ben zeer benieuwd naar zijn reactie. (soms wou ik dak een vliegje op de muur was )
Hallo, Als ik het goed begrijp is NOD de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar waarop je hoopt dat dat niet gebeurt, toch? Voor mij is dat volgende week dinsdag, ik hoop zo dat ik t niet word. We zijn het nog maar net aan het proberen, dit is mijn eerste maand zonder anti-conceptie pil. Dus ik verwacht er niet al teveel van. Maar toch voelt mijn buik een beetje anders dan normaal en soms heb ik toch een misselijk gevoel.. Maar dat zit misschien ook tussen mijn oren.. Nog een weekje en dan weten we het. Groetjes Debby
Moons M & M & M ...YES!~~Moet bingo zijn! Brrrrrrrrrrrrr hubbie belde net....liep uit etc meer groepen uitleg ...heb gez dat ik op hem wacht met een lekker drankje , want daar was hij aan toe! Plan de campagne is...Mirre met rotte bil gaat haar lief bespringen straks op de bank..hahahaha Ben een beetje melig, maar dat is wel duidelijk geloof ik
Doe je best Mirre, laat hem niet los! Go for it! Veel plezier, en hopelijk laat hij je niet te lang wachten.
Nou Las, ik heb net een mail naar Sonja gestuurd, ben benieuwd hoor Gewoon grappig om te weten toch Jij zou nu dus zwanger kunnen zijn, zouden het dan toch innestelingsbloedingen zijn : Ik heb nu al de hele avond geen meer gezien. Als het donderdag echt doorbreekt ga ik mijn banner denk ik toch veranderen. Vaag hè dit....
He meiden, Hier is weer volop gekletst, gezellig. Wow Remeber en Angel Eyes; GEFELICITEERD! Wat een geweldig nieuws. Mirre; Weet je al wanneer je mannetje thuiskomt? En heb je de kaarsjes al klaarstaan, haha! Veel mensen moeten deze week NIET ongie worden, dus daar duimen we maar voor! Ik duim met jullie mee! Liefs Neia