He Gerrina, Ik zie dat die klote bij je zijn doorgekomen. Hoe gaat het met je? Wat klote zeg. Dikke knuffel Liefs Neia
neia ...de kaarsjes zijn altijd aan! Marloes hihi Mirre komt zo onderhand een beetje desperate over, maar het valt wel mee hoor.... SLEEP HEM ALLEEN MET HUID EN HAAR SNEL NAAR BINNEN ALS HIJ VOOR DE DEUR STAAT...haha. Allemaal grootspraak, maar wel leuk. Moet nog zien dat het puntje bij het paaltje komt vanavond
nou dames, ga weer afsluiten... ben moe.. we hebben ook zo veel geklust de laatste dagen. haha....alles voor de posi test he. tot morgen en laat de duivels overal weg blijven. doei doei en speciaal voor Mirre: HAVE FUN!
Ik ga afsluiten, Tot morgen meiden, en succes met klussen, wachten, testen of wat jullie ook gaan doen vanavond, vanacht of morgen. Liefs Moons
Hi dames, wat is er vanavond veel geschreven. Ik ben lang bezig geweest om weer 'bij' te lezen. Gelukkig zag ik ook heel goed nieuws. Angel Eyes van harte gefeliciteerd! Net ook een mailtje gezonden naar Sonja, want ik ben (natuurlijk) ook heel nieuwsgierig. Leuk als het uitkomt.. Gaat nu dus best goed.. Vele dames veel klusplezier vanavond. Ik ga er ook voor want de ongi periode is over.. Groetjes Ness
Mirre gaat het voorgezien houden>>> Opsporing verzocht kijken (waar is m'n ei!?..hihi) Welterust allemaal alvast. See U ... Mirre
Veel plezier. Ik ga nog lekker verder met het maken van een film van onze huwelijksreis foto's. Erg leuk om te doen... Tussendoor ff berichtjes lezen.
He hallo, Zo weer terug van het werk... Nou had ik vandaag weer wat, dat had ik maandag ook al... een pijnscheut boven mijn linkerlies.. heb 5 minuten moeten zitten en toen was het weg.. Ben nog niet ongi... maar verwacht het wel... iemand dit ook gehad? Slaap lekker alvast en tot snel dikke kus Suleika
AngelEyes van harte proficiat meid! En wat een prachtige manier om het aan je man te vertellen....zit hier ook al met tranen in mijn ogen. Mirre ben toch wel benieuwd hoe de rest van je avond gaat verlopen, tuurlijk uitgebreid verslag morgen??!! Maar geloof dat het wel goed gaat komen. Ook nog beterschap met je zere bil. Heb alweer zoveel gelezen dat het moeilijk te onthouden is om op ieder te reageren, dus... alle mensen die bijna gaan testen....op voor nog meer positief nieuws! Duim voor jullie. alle klussers.........go for it! (Net als Mirre in de aanvals modus! mensen die net ongi zijn geworden.....dikke knuffel! Heb ook het verhaal van Greet gelezen.....ben eigenlijk helemaal stil ervan...........je moet er toch niet aan denken (trekt de boel weer in perspectief bij mij zo)
Hoi meiden! Ik heb voor mijzelf gestelt dat we in december weer voor het echie gaan Alles is dan (hopelijk) achter de rug en heb dan alles gedaan wat ik gedaan wilde hebben
Nou nee, niet echt. Ben me wel weer erg bewust geweest van m'n baarmoeder, maar dat is nu over. Heb geen flauw idee, afwachten nog ff.... Jij dan?
Een eventuele innesteling gebeurd zo tussen de 5e en 10e dag. Uitgaande van een normale cyclus van 28 dagen.... lutheale fase 14 dagen....jij as vrijdag je NOD... Conclusie: innesteling is dus goed mogelijk. Als je morgen dus nog steeds een droog maandverbandje hebt zou ik mijn banner weer effies veranderen als ik jou was