NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    mireille was het bij jouw ook heel erg veel slijmerig en rekbaar met bloed er bij?

groetjes las

ps sorry maar het rook ook anders kan het niet verklaren

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge allemaal,

Ben alweer misselijk en zit erg tegen mijn kommetje yoghurt met muesli aan te hikken.

Ik had vannacht een emotionele dip. Maar dat kan ook komen, omdat het met mijn moeder heel slecht gaat. Die dingen gaan ook niet in je kouwe kleren zitten. :cry:

3. Terese

Terese Fanatiek lid

Kop op Adine! Heel veel sterkte hoor! Laat de tranen maar even komen, dan komt het eruit en dat lucht op! :)

Ikzelf ben nu enigzins verheugd nu ik voor mijzelf heb gesteld om in december er weer voor te gaan.

Ik kan eigenlijk niet eens wachten! 8) Dus dat is een goed teken. Heb het gevoel dat ik er dan meer klaar voor ben dan de afgelopen keer :D

4. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    adine op dat gebied weet ik er alles van.
    het gaat je eeeccchhttt niet in je kouwe kleren zitten.
    ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is maar geniet van elkaar.
    en als je een luisteren oor wilt mag je mij altijd gebruiken.

groetjes an veel sterkte las

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Oh las, mireille, duveldraakje, suske en suleika wat is het spannend voor jullie nu hè! Blijf hier hard duimen hoor

Alle andere afwachters, pppffff blijft altijd moeilijk!

vanmorgen bij gynaecologe geweest voor folikel meting! Is nu dag 8, 5 dagen hormomen gespoten, maar er was nog niet veel gebeurd, dus zaterdag weer terug.......

Net nog pendel gehad dat ik nu zanger ben, maar neem dat ruim, alvast voor deze maand, hihi.....

Krijg nu bezoek
    dag
    Twinny

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Oeh, hihi! heb net even de calculator geraadpleegt: als we in december er weer aan willen beginnen, dan moeten we er met oudjaarsdag tegenaan 8)

18/12/06 Eerste dag van je laatste menstruatie
    29/12/06 Een beetje vruchtbaar
    30/12/06 Vruchtbaar
    31/12/06 Erg vruchtbaar
    01/01/07 Eisprong
    06/01/07 Innesteldag
    15/01/07 Vanaf hier kun je testen

Vermoedelijke bevallingsdatum:

24/09/07

En die bevallingsdatum is een dag voor mijn vaders verjaardag en 2 dagen voor mijn vriendjes verjaardag! :D

Dat zou ontzettend leuk zijn! :D

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Leuk terese dat je er in december weer voor wilt gaan... Ennuh klussen op oudjaarsdag.. hmm... niet in de avond dan lijkt me *lol*

Ik heb weer ene stel paginas doorgelezen sinds gisteravond toen ik gestopt was ;) Maar nog niets gelezen van de reactie van het mannetje van Angeleyes... Wel een hele leuke manier op je hubbie het op die manier te vertellen natuurlijk... wacht nog wel even af ;)

Wij lopen bijna tegelijk Manuela... stel dat... wanneer ga je dan testen?

Goed nog ff wat paginas lezen en dan stort ik me maar op mn huishouden en vanmiddag aan het werk :(

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Nou meiden,

Ik ben naar bed gegaan rond 12:00u. kon uiteraard geen oog dicht doen. Ik heb hem nog even gebeld en verteld dat ik snachts samen met hem een test wilde doen. dat vondt hij leuk. dus ik probeerde wat te slapen, had tshirt aan en test en briefje lagen op het nachtkastje.

Hij komt binnen, en het eerste wat hij zegt is hey waarom heb je een T shirt aan? dus ik eeuuhm nou ik had het koud. haha hij kon de tekst nog niet zien lag deken over heen.

Dus ik vraag hem naast me te komen zitten, en omdat ik mijn bril niet op had of hij even de gebruiksaanwijzing van de test wilde lezen, dus hij leest het voor maakt de test open en kijkt naar de test en zegt huh! :confused: op dat moment doe ik de deken naar beneden en hij zegt je bent al zwanger!

ik heb hem het gedichtje gegeven en terwijl hij het las stonden de tranen in zijn ogen.

Hij was zooooo blij, hihihi. Daarna is hij bij me komen liggen en heeft hij me net zolang vastgehouden tot ik in slaap viel. Hij gaat namelijk nooit direct naar bed als hij snachts thuiskomt.

hihi ons geluk kan niet meer stuk. Hij zei ook nog dat tshirt gaan we inlijsten hihi. lieffie he

9. Niet meer actief

hoi hoi
    mijn intuitie zegt dt ik zwanger ben deze maand ik heb gewoon zo´n gevoel geen sympthomen dat niet alles wat ik voel kan ook geintreperteert worden dat het aan het weer zou liggen.
    zo kan ik smorgens niet uit bed(omdat het kouder word) ben ik snel moe eet ik meer heb wel plotselingen hongeraanvallen maar of dat nou een sympthoom is ik weet het niet borsten doen zeer maar ja dat heb ik altijd wel als ik ongi moet worden dus dat kan ik ook niet als een sympthoom zien maar tijdens het klussen kreeg ik dat gevoel ineens dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn dat had ik met mijn eerste kind ook dat gevoel en toen bleek het waar
    misschien stom om het zo te zeggen want wat als het niet zo is maarja nogmaals tis een gevoel

10. Niet meer actief

hey angela gefeliciteerd meis met je zwangerschap
    je hebt wel vroeg getest he maar zwanger is zwanger geniet er maar van

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Spannend Gemke, nog ff wachten dus!

Las net op het zwangeretopic de reactie van je hubbie Angeleyes... Echt leuk!
    Lekker genieten hoor, inmiddels al de vk of je huisarts gebeld met de mededeling?

12. Mireille

Mireille Lid

23 sep 2006
    38
    0
    0
    Hé Las, ik heb eigenlijk niet gekeken of het rekbaar was, maar het zag er uit als doorzichtig slijm met draden van bloed erdoor (rood).
    Nu nog steeds niks met vegen....

Heb trouwens net de pendel van Sonja binnen gekregen:
    Dec. 2006 zwanger, meisje.

Dus dat zou betekenen dat het nu niet raak is, maar de pendel is natuurlijk ook geen garantie.

XXX

13. Niet meer actief

ja en dat duurt lang he dat wachten op zekerheid maar ik zou het vreemd vinden als mijn gevoel ongelijk krijgt

14. Angel Eyes

yupz net gebeld, ik had een afspraak staan voor aanstaande dinsdag. dan zal moeten blijken hoelang of dat ik zwanger ben. mocht ik nou indd 3wkn en 5 dgn zijn dan wordt er een vervolg afspraak gemaakt. maar het kan heel goed zijn dat ik wel langer ben zei de assistente net.

ze willen zoiezo die cystes even nakijken. gewoon zekere voor het onzekere.

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Haaaai kwebbeltantes...

Ben ik er een avondje niet, gaan jullie voor het gemak 6 pagina's beppen... Dat doen jullie natuurlijk zodat ik heeeeeeeerlijk wat om bij te lezen heb... :D

@Mirre: ik doe deze maand een mix van CB en de website ovu test. Wou vanmorgen met die van CB beginnen. Hihihihi, het lukte niet. Hubbie later nog een keer gekeken, bleek ik de roze puntjes met de verkeerde kant erin gestoken te hebben. Ik ben niet blond, maar ik dacht het toen wel! hihihi :) :)
    Heb je dat trilding gisteren nog uitgeprobeerd? je wilde toch hubbie op de bank bespringen?
    @gerrina: dikke knuf en kus meis
    @angel eyes: van harte gefeliciteerd ! Hoe reageerde je mannetje vannacht? Leuk ideetje heb je.
    @markenmaria: gaan we samen het weekend feestje bouwen hihi.... :) (hoop hoop)
    @julie: ik hoop zo voor jullie, dat er eindelijk iets uit dat onderzoek komt. 56 dagen is een waanzinnig lange tijd en het wachten maakt het ook niet makkelijker..... ik duim voor je, welke kant het ook uitgaat... Vandaag wel naar Doc gaan hoor......
    @suske: en? en? en? al getest?
    @sophie: dikke knuf ook voor jou meis... en je altijd positieve instelling.. en die grappige emoticonnetjes.... lig dubbel om die van het naar bed gaan en opstaan. hihihihi
    @kyra: ben je nou nog niet naar huis? ;)
    @las en mirreille: ik zit hier te drentelen van de spanning. pfff pfff.... Ik duim mijn dijmen helemaal rond.......
    @adine: ik weet niet preceis wat er met je moeder is, maar ik stuur je hiermee een hele dikke knuf.....
    @twinny: succes zaterdag. Ik hoop dat follikel dan groter is.
    @terese: hihihi en dan het nieuwe jaar goed inluiden! ;)

update angel eyes: booeehooeee snik snik..... wat lief...... zo romantisch.... (snif snif.... even traantjes afvegen hoor).

Bij mij niets nieuws. We zijn in de klusfase....
    Iedereen veel succes met het wachten, testen, klussen en allemaal een knuffel. Top topic hebben we...

16. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    hey angela,
    wat onwijs gaaf zeg, na al die onzekerheid van vorige maand, dan nu toch dit onwijs mooie nieuws.. en wat een heerlijke manier om het aan je hubbie te vertellen.
    geniet ervan he.

Liefs,
    Daan

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ps... waar staat dat verhaal van greet?

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat onzettend mooi :p :p

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Adine, veel sterkte. Een dikke knuffel voor je xxx

Terese, wat een leuk nieuws! :p :p
    Enne een mooi nieuwjaarscadeau :D

Twinny, veel succes.

Gemke, wat gaaf dat je dat zo aanvoelt. Ik duim voor je!

Ingrid, klus ze! Verhaal van Greet staat bij 'Ik ben zwanger'.

Waar blijven de positieve testers? :) :)

20. Angel Eyes

Nou ik wil jullie ook even om een mening vragen.
    Omdat ik vorige maand echt ervan overtuigd was dat ik zwanger was twijfel ik nog of ik niet al langer zwanger ben.

mijn vorige ongi duurde anderhalve dag, was alleen bruin roze slijm. sindsdien heb ik al krampen in mijn baarmoeder. Ik ben door de HA naar het ZH gestuurd voor mijn cystes. gewoon om te checken of die eventueel terug gekomen zijn. dinsdag dus naar de gyn en dan zal blijken hoe ver of ik ben.

wat denken jullie?

Deel Deze Pagina