oei sophie, ikke jaloers..... ikke op werk..... geen hubbie in de buurt..... net wel telefonisch gesproken vanwege waterbedrijf... en boodschappen doorgenomen voor vanavond. Douche ze! Wij zijn idd al gericht bezig (hihi) Zegt hij: wil je een dikke of dunne stengel prei Wat bedoelt hij daar nou weer mee! hihihihi...... gerrina: hihihihi, geintje tussendoor, vond het wel passen gniffel.
Kijk eens aan, hier gaat het zonnetje alweer heerlijk schijnen! Gelukkig even geen regen meer hoor, word er zo sjachie van al die anttigheid buiten.... En de tijd mag ook wel wat sneller gaan, ist maar vast maandag of nog liever dinsdag of woensdag... haha... wil zo graag weten of het deze 2e ronde nu raak is. Voel me wel anders dan de 1e ronde maarja dat zegt ook niet zoveel... Zou wel fantastisch zijn om in de 2e ronde zwanger te raken... *klaagmodes* weer uit Fijne dag dames, ben er nu vandoor
Tja, ik was t van plan, maar zit nu met t volgende. Vorige keer had ik hetzelfde. Twee dagen rood bloedverlies. Daarna dag nauwelijks iets. En ontdekte net (sorry hoor voor details , maar moet t even kwijt) dat ik heel veel donker bruin verlies heb. Zal ik dat door t hevige bloeden tijdens spiraaltje nooit gemerkt hebben? Maak me een beetje zorgen. Wie kan me geruststellen? thanx
mmhh Sophie, ik weet niet waar dat mee samen hangt. Het is bij mij vaker anders van kleur (dan weer helder rood, dan weer meer bruin, de ene keer heftiger, de andere keer minder heftig)... Ik zou dus echt niet weten of dit normaal is. Hoe lang duurt een menstruatie bij jou dan (normaal gezien)?
Hoi Sophie, Ik noem dat altijd "oud" bloed. Klinkt niet zo lekker. Mijn ongesteldheid begint ermee en eindigt er ook vaak mee. Adine, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. Knuffels Suske voor alle klussers, wachtenden en natuurlijk (kersverse) zwangeren
hallo dames! ff heeeeeeeel snel tussendoor een berichtje van mij. ik heb het zo druk op me werk dat ik werkelijk nergens aan toe komt... binnenkort burnout hahaha. maarre ik zie snel dat angel eyes zwanger is, gefeliciteerd! nog meer zwangeren? kom op meiden oktober moet een vruchtbare maand worden! dikke x aan jullie allemaal! probeer over een uurtje weer ff te kijken ...
ja inge, heb er ook geen zin in maar alles komt bij mij terecht. mijn collega is vrij dus dumpen ze alles op mijn bureau, plus we zijn net verhuisd en het gaat niet helemaal lekker hier. gisteren was de man met de hamer langsgeweest hahaha. het begon met de afspraak bij de HA die ik was vergeten, en alles ging fout. dus ik belde huilend mijn moeder op. ben toen maar daar heen gegaan. grrr soms wordt ff alles te veel. nog 2 1/2 uur en dan kan ik weer naar huisje toe.... waar ik dan kan koken opruimen etc tot mijn vriendin langskomt hihihi
En Las, weet je al of je een test gaat doen? Spannend hoor [-o< Ik heb toch weer een inimini beetje rood gezien, maar de laatste keer weer niks. Ik heb er bij mezelf niet zoveel vertrouwen in, maar hoop dat het bij jou toch goed nieuws is Heb net met de post mijn ovu testen binnen gekregen. Weet iemand op welk moment van de dag je het beste kan testen : : Kus :-&
je collega is vrij terwijl jullie een verhuizing hadden? mmmm raar hoor. Meis, dikke knuf van hier. Laat je niet kisten! Man met de hamer is geweest. Niet op de volgende wachten. Kun je het binnen het bedrjif aangeven, dat het even teveel is? Dat er iemand anders even bijspringt? (is maar zo een ideetje hoor)..
mireille, niet met ochtendurine! daar heb ik vorige maand nml 7 teststaafjes mee vern**kt. beter is op de middag, maar je mag 4 uur niet plassen!
Hoiii, Thanx voor jullie reacties. Nadat mn spiraaltje eruit is veel korter en minder heftig ongesteld. Vorige en deze maand: twee dagen, dag niks en daarna dus dit. Heb net ook op t forum even gezocht en na ook jullie reacties lijkt t me normaal en vaker voorkomen. Is dus oud bloed? Suske, spannend voor jou. Ga je al testen? x Sophie
Bedankt Kim! Ik had al eens zoiets gehoord ja, dan ga ik maar in de middag testen Is het ook beter om niet teveel te drinken : Hé en kim, laat je niet gek maken hè Liefs, Mireille.
ja ze heeft 2 kinderen. dus is op woensdag vrij. vaste dag in de week. ze belde straks al maar ja daar heb ik niks aan hahaha. komt goed, wij vrouwen moeten toch doorgaan. en jij flink klussen he!
mireille, ik zou niet TE veel drinken. dan wordt het ophouden ook moeilijker. plus als je teveel drinkt wordt die waarde ook minder in je urine, naja minder goed om op te speuren door die test. veel succes!
zal ik zeker doen Kim... maaruh, ik test ook 's ochtends. Ik kan 's middags echt met geen mogelijkheid mijn plas 4 uur ophouden. Dan krijg ik me toch een krampen... Ik zit nu ook al weer te drentelen op mijn stoel, terwijl ik net anderhalf uur geleden al geweest ben. Ik moet 's nachts ook rond 2 uur altijd plassen en dan tegen kwart over 6 weer (dan test ik gelijk) en val weer in slaap. Om kwart over 7 gaat dan de wekker en dan pas temp ik. (ff snel plassen hoor)
He Mireille, Ik zag aan je banner dat je op dag 3 zit van je cyclus...is het dan net te snel om met ovu testje te beginnen? Of heb je een hele hele korte cyclus? Met 30 dagen moet ik op dag 13 of 14 beginnen! Succes! liefs nina