Hoi Nina, Je hebt gelijk wat mijn banner betreft, maar ik weet ook nog niet zeker of mijn banner klopt.... Officieel is morgen m'n NOD, maar had dus volgens mij al afgelopen maandag de gezien. Dus dacht ik: ik ben eerder ongesteld en heb mijn banner meteen weer opnieuw laten starten. Nou zijn die bloedinkjes weer gestopt en zie ik alleen heel af en toe een beetje rood... Nu twijfel ik of de al echt gekomen zijn of dat het misschien toch een innestelingsbloeding is, of dat het morgen pas echt gaat beginnen met mijn ongi Vaag allemaal hè Nou ja, ik wil dus komende maand met de ovu testen beginnen zodra m'n ongi voorbij is (mocht ik niet toch stiekem zwanger zijn [-o< ), nu nog niet... Eerst maar afwachten wat er verder gaat gebeuren.... Mireille.
@ Samcat Wat ben je toch een lieverd, smak! Vandaag gaat het al weer stukken beter hoor. Gisteren natuurlijk ff een domper omdat ik goede hoop had deze maand. Toch gisteren ongesteld geworden en gelijk daarna op dezelfde dag 2 zwangeren pats boem! Mjah...dan ken het wel es gebeuren dat je heel effies in een hoekje wil kruipen om zielig te zijn Maar heb me gelijk daarna ook weer een schop onder me kont gegeven hoor. Kom op, nie zeiken....komt goed En vandaag voel ik me weer helemaal okay. @ Sophie mijn menstruatie begint ook altijd met bruin bloed wat later op de dag over gaat in rood bloed. Dan een dag of 2 rood en dan de laatste 2 dagen de laatste restjes weer bruin. Nix om je zorgen over te maken dus @ Kimkivits Laat je niet gek maken meis. Je leeft niet om te werken. Als het allemaal ff te veel wordt blijf je lekker een paar dagen thuis. Ken je die gezegde: heb hart voor je werk, de baas is ook hard voor jou? M.a.w....let op jezelf. Je baas zal het niet voor je doen. Het belangrijkste voor hem is dat het werk gedaan wordt. De rest zal 'm een reet roesten. Dus als jij vindt dat het allemaal teveel wordt, laat het dan ook lekker jouw reet roesten daar Ahum! s'Grien heeft gesproken 8)
hahaha gerrina, wat ben je toch een scheet! ja dat kan ik dus niet he dat thuisblijven. ik heb zelfs met koorts gewerkt. ik ben gewoon een schijterd hahaha. ga nog liever ziek werken dan ziekmelden. kimmie moet nog volwassen worden hoe is het nu met jou meis? voel je je al een beetje beter?
Wrom? Wat zou er dan kunnen gebeuren als je je ziek meldt? Juist! Helemaal nix Behalve dan dat je weer ff tot jezelf komt. Jij bent veel belangrijker dan je werk hoor. Ik wil een zwangere vrolijke Kim zien, geen gestreste Kim Met mij gaat het weer lekker hoor. Nog ff wachten tot ik weer opgedroogd ben en dan kan ik weer met de beentjes wijd
zoooo mijn kleine meid komt net van een kinderfeestje af zegt ze: mam kindjes worden niet met de ooievaar gebracht hoor. dus ik zeg nee dat klopt heb ik toch ook nooit beweerd. nee zegt ze maar dat zeggen ze wel op school en ik weet zeker dat een kindje uit je buik komt en niet van de ooivaar. en ik weet ook hoe het daar komt zegt ze ze word volgende week 6 jaar en het is een enorme wijsneus. zegt ze als jij en papa(zo noemt ze mijn vriend al vanaf het begin van onze relatie tis niet haar echte papa) gaan slapen dan doen jullie eerst heel lief tegen elkaar en kruipen tegen elkaar aan en dan komt er een zaadje uit papa's kinderbijslag(hij heeft ooit eens gezegd kijk uit voor mijn kinderbijslag en ik neem aan dat ik verder niet hoef uit te legge) en die zwamt naar een eitje in jou buik en als je dan geluk hebt dan word dat een baby en die gaat dan groeien in jou buik mama. zoooooo ik kreeg dus effe voorlichting van mijn bijna 6 jarige whahahahahaha. was erg lachwekkend hoe wijs ze erover praate en dat moest ik effe kwijt
tis pas de innestelingsdag maar mijn borsten beginnen ontzettend zeer te doen sinds gisteren al normaal heb ik ook wel pijnlijke borsten maar nu voel ik het zelfs zonder aanraking
wow wat een wijsneus gemke hahaha ja gerrina i know, je hebt ook helemaal gelijk alleen dat moet ik gewoon nog leren.... hahaha ja ik zit ook nog op de wachtbank. moet zeggen dat het vloeien al iets minder wordt dus denk dat ik dit weekend weer aan de klus kan!
ja he nou die muts heeft wel vaker dingen waarvan ik zeg shit hey hoe komt ze daar nou weer aan ze is in elk geval niet gek whahahaha
Remember en Angel Eyes ....Van Harte !!!!, geniet ervan, ik hoop dat velen van ons bij jullie op de roze wolk mogen springen. @Gemke....papa's kinderbijslag...lig helemaal in een deuk Ben zelf van t weekend uit wezen waaien op Ameland, hadden we ff nodig. Gisteren weer voor controle bij de gyn geweest, cyste ziet er voor het moment rustig uit...gelijk ff m'n eitje op laten sporen natuurlijk...die was mooi aan het rijpen zeg maar. Volgens de gyn zou ie zaterdag moeten springen...we gaan dus zeker het weekend "vieren", voor die tijd natuurlijk wel oefenen, je weet nooit mss is het een snelle rakker! Deze maand heb ik ook de ovu testen klaar liggen, denk da'k die ook maar ga gebruiken om niets aan het toeval over te laten...aan de andere kant...nu "weet" ik dat mr/mrs Egg er zaterdag zal zijn...wat zouden jullie doen...oh ga vanaaf vast goed proef draaien...er begint hier e.e.a. te gieren aan hormonen volgens mij....pffffffffff Sam
ja kinderbijslag hoe komt ie erop he en sammy maakt daar dan weer gebruik van whahahahaha die vond het wel een leuke benaming
@ Samcat Ik zou de ovu testjes bewaren. Je weet nu toch zeker dat je ei eraan komt vant weekend dus lijkt me dan zonde om ze te gebruiken. Kan je misschien beter gaan tempen. Het enige verschil is dat je dan zeker weet dat je ei geweest is Hoe dan ook...door het goede nieuws van je gyn ga je toch zowiezo lekker aan de klus de komende week. Dus je ei kan je alvast niet missen
ik zit net op de nod lijst te kijken en tot nu toe is er elke dag van oktober wel iemand zwanger dat is toch best grappig er zijn ook veel pendels voor oktober geloof ik
idd Gemke, ik zag het ook. Maar pendelen laat ik toch niet meer doen. Stiekum hou je je er toch een beetje aan vast hoewel je verstandelijk weet dat je dat niet moet doen. En als je dan een pendel hebt voor een bepaalde maand en hij komt niet uit dan ben je toch een klein beetje dubbel teleurgesteld. En dat wil ik dus niet meer. Voor hetzelfde geld krijg je een pendel en die zegt dat je pas December 2007 zwanger gaat zijn...nou daar wordt je ook niet vrolijk van toch Nope....ik wil het niet meer weten en laat het anderen ook niet meer gokken. Ik zie het wel.
hoi dames, ben effe druk geweest met het werk! poehhh en meteen 30 blz bij getikt! Owww Gemke wat een scheet van een kind! Wie is allemaal zwanger? ik zag remember en Angel Eyes, VAN HARTE MEIDEN!!!!! Wij zijn in ieder geval druk met klussen! Groetjes jeannette PS: is er iemand die goed kan pendelen??
Hallootjes! Er zitten weer genoeg kipjes hier, wat een gekakel, gezellig hoor! En nu alleen nog meer zwangeren!
toch best grappig zeg elke dag van de maand wel iemand zwnager hihihi als dat zo door gaat is voor de meiden die net als ik 14 okt nod hebben de kans van 1 op 4 gemke 14-10-2006 5 bewerken Smeetje 14-10-2006 8 marloes80 14-10-2006 4 Annick 14-10-2006 2