Ook las en duveldraakje heel erg lief van jullie dank je wel!!! zal me extra inhouden voor jullie dank jullie wel allemaal :flower: Ga toch proberen om hier gewoon gezelly mee te kletsen en hopelijk kan ik straks meer met jullie delen dan alleen mijn verdrietjes!!! Tis idd rustig hier vanavond haha, ik ga ook ff op de bank heb mega last van die stomme ongi, dat ie maar snel voorbij is kunnen we weer leuke dingen gaan doen x Peet
Hey Gerrina, Nee voor ons geen klus; persoonlijk vind ik het niet echt fijn als de op bezoek zijn. Toen ik de mirena nog in had, was ik nooit ongesteld. Oh, wat was dat heerlijk zeg! Kan nu wel weer zeggen dat ik dat in ieder geval nooit gemist heb.
Ik ben er al!! Moest ff met dochter lief om de vijf minuten naar de wc omdat ze steeds moest plassen haha maar het plas eindigde steeds op de grond Nu lekker voor gtst met laptop op schoot! Pffff baal nog steeds van die stomme ,..dacht echt dat t raak was dit keer zeker omdat ik hetzelfde voelde als mijn vorige zwangerschap. Een vrouw zit echt raar in elkaar hoor! x sanne
hehe er komt iemand online,..mocht ff duren,..volgens mij is de rest offline. Ik blijf denk ik ook niet lang ,..ben helemaal beroerd van die stomme ,..Vreselijke koppijn dankzij paracetamol ietsie te doen. x sanne
He vervelend sanne, heb daar gelukkig geen last van, eerste dag heb ik beetje zeurende pijn en dat wast, het grappige is een dag van te voren krijg ik nesteldrang, dan moet ik alles schoonmaken gek eh aolala
Ja dat ken ik hoor! Heb ik ook,..en vreselijke KOOP drang dan MOET ik iets kopen hahaha echt erg,... x sanne
ik heb het idee dat het bij mij meer geworden is toen ik met de pil ben gestopt maar kan ook het wisselvallige weer zijn dat hoop ik maar
jah zou ik ook oen, morgen weer fit. mijn man werkt nu buiten huis ergens in den haag, het is niet helemaal zeker of hij hier is op mn vruchtbare periode, ik baal nu al aolala
Hoi lot,..wel gezellig dat je ook nog in 'ons' oktober forum komt kletsen. Ik las trouwens dat tigger zwanger is (uit het september forum). Die komt hier dus niet neuzen denk ik,...echt top voor haar! x sanne
@aolala, ben al wel eerder in oktober geweest maar nog niet zolang op de site dus vandaar mijn NOD is waarschijnlijk ook in oktober
@ sanne, een banner heb ik niet weet niet precies wanneer mijn NOD is afgelopen cyclus was 42 dagen maar was de eerste na gestopt te zijn met de pil dus weet niet hoelang hij de volgende keer is ga maar ongeveer van 42 dagen uit