NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    Heb je gelijk gelijk in, tempen doe ik ook al....wil gewoon ALLES in de gaten houden.... 8) verder be ik er niet zo mee bezig hoor... :^o

Idd het nieuws van de gyn heeft ons wel gerust gesteld....so let's go :)

2. Niet meer actief

ik denk dat iedereen die graag wil er bewust of onbewust toch altijd wel mee bezig is hoor volgens mij kan je er niet niet mee bezig zijn

3. Niet meer actief

hmmm mijn banner doet steeds raar soms zie ik hem wel en soms zie ik een kruisje

4. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    Hmmm....da's 25% laten we duimen voor bulls eye 100%

5. Niet meer actief

@ Gemke Leuk zo'n kans berekening ;)

Dan is het voor mij en Sophie dus 50/50
    Maar ik gok liever op voor ons bijde 100%
    Kunnen we de maand Oktober mooi afsluiten :D

6. Niet meer actief

hmmm vreemd ik gebruik gewoon nu de banner van hier en die geeft een dag langer aan dan die andere wel dezefde laatste dag van de menstruatie gebruikt

7. Niet meer actief

oh ik zie het al deze geeft dag 29 als testdag aan die andere dag 28

8. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    had idd ook al gekeken bij NOD 20-10 staan we met z'n drietjes...33,3333333%... ga ook liever voor 100%

We gunnen het elkaar allemaal...ja toch :p

(one happy family...we lijken de TROS wel)

9. Niet meer actief

Ik ben d'r weer even weg van, dames

Koken en ATWT kijken

Lees jullie later weer....

10. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Pffffff......die wachtbank is een hel hoor....ik ga morgen testen maar had vandaag van die steekjes dat je denkt van: ik word ongi....ik hoop zo van niet! We zullen wel zien.....

Die Gerrina is me dr ook een: "ga over 10 dagen weer aan de leg" hahahaha

Fijne avond! Liefs

11. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

Aug 22, 2006
    443
    0
    0
    owww ja snel!

ATWT komt!

dank je wel voor het seintje

laterzzzz

12. Niet meer actief

tuurlijk hoop ik dat we allemaal zwanger zijn maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er tot nu toe steeds 1 zwangere per dag is op 1 dag na daar zijn er 2 zwanger daarom zeg ik als dat zo doorgaat heb ik en de andere meiden een kans van 1 op 4

13. Niet meer actief

maar goed mensen ik duik de douche in hoop dat warm water mijn borsten een beetje verlichten

14. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Geloof dat ik mijn baas maar ga vragen of ik minder mag gaan werken.
    Kan anders het tempo van dit forum niet meer bijhouden ;) :D

@gemke: wat een schatje jouw dochter. Waar hale ze die wijsheid toch vandaan hè!

@Angel eyees: jouw vent is echt een lieffie en wat een ontzettend leuke manier om het hem te vertellen :D

Heb gisteravond/vannacht even een mega dip gehad en tranen met tuiten gehuild. Heb het idee dat we met iets te veel dingen tegelijk bezig zijn.

We moeten over anderhalve week dit huis uit, gaan tijdelijk in het hotel van mijn schoonouders om daarnaast in ons nieuwbouwhuis te klussen. Pff alleen daar wordt ik al moe van.

Daarnaast ook nog eens een kl*te periode op mijn werk. Heb altijd gezegd dat als we een kleine hebben ik voor mezelf zou beginnen. Ben daar nu helemaal klaar voor en ben dus aan het 'wachten'.

Goh, wat denken jullie, legt dit ietwat druk op de eitjes en zaadjes? ;) :rolleyes:

Soms wordt ik zo moe van mezelf en dan komt het er allemaal tegelijk uit. Mijn ventje wist niet wat hem overkwam. :oops:

Ga het vanavond dan ook maar uitgebreid goedmaken ;) :oops:

Liefs
    Heel

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden ik hoopte dat het me wel zou lukken, maar kan dat gebep van jullie met geen mogelijkheid bijhouden. Vind het daarom ook jammer dat ik niet op jullie kan reageren (kan het echt niet allemaal onthouden) en om nou alleen over mezelf te kletsen hierzo vind ik ook niks....dus ik hou het hier voor gezien, beperk me wel tot het topic over vruchtbaarheidsbehandelingen....meer dan genoeg voor mij.
    Wil iedereen hier wel heel veel succes wensen en hoop dat er nog velen mogen volgen naar een 'ik ben zwanger'forum! Dikke knuffel allemaal!

16. Niet meer actief

zooo heb weer gedoucht ben weer lekker schoon en gelukkig hielp het warme water mijn pijn in mijn borsten te verlichten alleen jammer dat het maar voor even is
    ik ontdekte in de douche wel dat er wittig vocht uit mijn tepels kwam nou heb ik dat een paa maanden trug ook gehad maar daarna niet meer en een paar maanden trug ben ik te vroeg ongesteld geworden zou dat dan misschien toch een miskraam zijn geweest ofzo ik had toen wel een hoop sympthomen namelijk maar werd een week vreger ongi dan ik normaal zou moeten worden

17. Niet meer actief

ach aldonza ik ken het ook niet allemaal bijhouden hoor ik zeg meestal gewoon hoi en dan kijk ik wel wat daarna komt en dan kan ik daar weer op reageren als ik me verveel lees ik een paar pagina´s trug

18. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hoi meiden,
    ik ben weer bijgelezen vanaf zondagavond....pffff....pffff.....wat kletsen jullie veel zeg....kan er niet meer op reageren zoveel!

Wel wil ik remember en angel eyes FELICITEREN met hun zwangerschap! echt TOPPIE! :whistle:

maar...snik...snik...ik wil ook(iedereen hier natuurlijk)
    ik moet eerst nog wachten tot die rottige :evil: :evil: weg zijn!
    en dan nog wachten tot volgende week vrijdag..zaterdag...of zondag dan komt mijn eitje pas... :(

liefs pat

19. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik heb ook nog even een vraagje aan de temp-meiden:

ik temp nu twee maanden, maar mijn temperatuur schommeld zo erg en ff geeft aan (op beide maanden)dat mijn ei de 23ste is terwijl ovutest aangeeft 15 /16e dag? op de 15/16e dag voel ik mijn ei ook.
    nou temp ik via de mond zou het veel schelen als ik temp via de k*nt ? :c:

xx pat

20. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    IK WIL OOK EEN ZWANGER-BANNER !

Zo dat is er uit , phoe :D
    Lucht op zeg...

Share This Page