pat ze zeggen dat dat wel scheelt ja als ik jou was zou ik het toch proberen om ook zo je ei op te sporen succes meid
Hoi allemaal, Ik kom er net achter dat mijn laatste twee cyclussen 23 dagen waren (daarvoor weet ik het niet) Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet (stom, weet het), ging er vanuit dat het rond de 28 dagen was. Maar goed, hoe moet ik nou rekenen? Moet ik mijn oude cyclus aanhouden? Ik weet het allemaal niet meer..... Ben nog niet ongesteld, wel last van mijn borsten, niet veel, maar voel ze wel. Ik ga er maar gewoon vanuit dat de een dezer dagen op bezoek komen.
Hai Tinkerbel Je zou er haast een testje op wagen of niet? Je zit nu al op dag 26 Kheb geen idee hoe je zou moeten rekenen, maar als je naar je laatste 2 cyclussen kijkt ben je wel overtijd toch :
Oh wat is dit moeilijk, ik wil mezelf niet gek maken. Ik wacht tot zaterdag en dan ga ik testen, tenzij ik ongi wordt natuurlijk. Wordt GEK! heb ook al een test in huis, maar durf niet.
nou meiden bij mij hebben de echt door gezet. Weer niet zo veel maar dat zal nog wel komen. Zit weer als van ouds op een cycles van 26 dagen. Wanneer moet ik dan beginnen met die ovu testen. Heb een keer eentje geprobeert op de 11 dag en toen had ik al meteen een dikke vette streep. mireille hoe zit het bij jouw? Kim er zijn belangrijkere dingen als werken en daar moet je maar aan denken als ze weer met een stapel komen. groetjes las
Jeetje spannend Tinkerbel [-o< Kan je echt tot zaterdag wachten : knap hoor In elk geval hoop ik voor je dat het raak is [-o< en dat die !$#@%$^&^* weg blijven! Liefs, Mireille.
Suske, spannend voor jou. Ga je al testen? x Sophie Ik ben altijd veel te nieuwsgierig. Ik heb gisteren twee testen gekocht en meteen één gedaan. Dat was natuurlijk niks, want ik drink de hele dag door water en het was al aan het eind van de middag. Toen ik later nog eens keek waren er twee streepjes zichtbaar, maar vanmorgen maar weer getest en toen duurde het ook erg lang voor er twee streepjes kwamen. Dus we wachten nog een paar dagen af. Ik heb wel andere "buikpijn" en gevoelige borsten en ben gaperig. Bij onze eerste wist ik het officieel pas na 12 week. Dus eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik nu eigenlijk kan voelen. Dus... nog steeds spannend! Maar ik zag nog een aantal meiden waar de NOD in zicht is en ben ook hard aan het duimen voor deze meiden en natuurlijk ook voor de klussers! Knuffel suske
Eerlijk? NEE KAN NIET WACHTEN! Maar wil niet teleurgesteld worden, denk al 2 dagen de komen, en ben zo bang dat ze er tot morgen wel zullen zijn
Hé Las, Ik zat echt op een berichtje van jou te wachten Weet je zeker dat de hebben doorgezet : Ik had vanmiddag nog 1x bij het vegen een streepje bloed, maar de hele avond weer niet meer, wel een beetje roomkleurige afscheiding... Ik wacht morgen wel af want dat was mijn oorspronkelijke NOD.. Ik heb mijn ovu testen ook binnen, ben benieuwd hoe dat werkt Misschien moet je al op dag 9 ofzo beginnen... Hoeveel heb je er? Ik heb er 10. Sterkte meid X Mireille.
Hoi allemaal! Suske, dat klinkt wel alsof je idd zwanger bent hoor. Volgens mij als je twee streepjes ziet dan ben je zwanger, of dat nou in de middag is of niet twee = zwanger! Maar voor de zeker heid doe je morgenochtend zeker nog test? Spannend hoor! Hier weet ik het niet hoor,...De voorgaande keren had ik allerlei steken in borsten en steken in lies dat ik ongi moest worden,..maar nu voel ik praktisch niets heeeeeeeel af en toe voel ik wat,..verder qua humeur lijkt het erop dat ik ongi ga worden,.. Maar goed nog even wachten dus,.. x sanne
@ Tinkerbel Een cyclus van 23 dagen is erg kort. Ik zou bijna zeggen...te kort. Een eitje heeft nl tijd nodig om te rijpen, dan springt ie en dan heeft ie nog tijd nodig om na bevruchting zijn weg te maken naar de baarmoeder om in te nestelen. Een cyclus dus van minstens 25 dagen. (heb ik ergens gelezen) Voel jij je eitje springen? Het is misschien raadzaam om eens te gaan tempen om zo een beter inzicht te krijgen in je cyclus. Je nu nog niet al te veel zorgen maken hoor maar het lijkt me wel zinvol om je cyclus beter in de gaten te houden. Zeker ook omdat je zegt dat je cyclus maar 23 dagen is. Het is erg aan de korte kant. @ Pat Jij tempt altijd oraal. In principe (zeggen ze) maakt het niet zoveel uit. Al denk ik zelf dat je een juistere temp krijgt wanneer je het zogezegt up the *ss doet Omdat wanneer je met je mond dicht hebt geslapen je een andere temp krijgt dan wanneer je met je mond open hebt geslapen. Ook mag je niets gedronken hebben voordat je tempt. Warm of koud drinken geeft natuurlijk ook invloed op je temp. Hoe dan ook....het belangrijkste is wanneer je tempt dat je het doet meteen als je wakker bent geworden. Niet opstaan of gaan plassen. Ook beweging zorgt ervoor dat je temp omhoog gaat. Ik doe het zo: termometer ligt altijd op het nachtkastje...zodra ik wakker wordt grijp ik naar dat ding en stop 'm waar de zon nooit schijnt. Dan heb je altijd de juiste temp. En ik zie altijd heel duidelijk mijn ei op het temp kaartje verschijnen en zie ook altijd wanneer ik ongesteld ga worden. Sjow.....das weer genoeg wijze en serieuze praat.... Iemand zin in een mopje?
Las NEEEEEEEEJ!! Potverdorie! Ontzettend balen meis. Hele dikke knuffel van mij. @ Suske Welke testen heb je gebruikt??
Gerrina bedankt voor je antwoord. Tis inderdaad misschien verstandig om mijn cyclys wat beter in de gaten te houden. Ik heb over mijn eerste zwangerschap 6 maanden gedaan en de tweede was na ronde twee gelijk raak, heb er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan. Door dit forum ben ik er eigenlijk steeds meer bezig en zo erachter gekomen van mijn cyclus. Ik wacht nog rustig ff af, niet gek maken (probeer het tenminste )
Zou ik ook niet doen Ik zie dat je nu een banner hebt van 28 dagen en je zit al op dag 26. Dus het ziet er nu iig heel goed uit wat je cyclus betreft. Nu nog een posi test en je bent klaar
Zou ik ook niet doen Ik zie dat je nu een banner hebt van 28 dagen en je zit al op dag 26. Dus het ziet er nu iig heel goed uit wat je cyclus betreft. Nu nog een posi test en je bent klaar [/quote Ja mijn banner had ik aangemaakt toen ik lid werd hier. We zullen zien hoe het afloopt
nou ik ben ook benieuwd hoop natuurlijk dat we alle 4 gewoon op 14 oktober kunnen schreeuwen op dit forum dat we hartstikke zwanger zijn marloes wat jij