niet normaal trouwens he... het is 4 oktober en we hebben al 152 pagina's vol! zijn ongeveer, als we vanavond klaar zijn 40 pagina's per dag.... 31 dagen oktober...pfffff
Dan moet jij niet zoveel beppen, Marloes Ik snap trouwens je mopje niet....hahahaaaaaaaaaa en ik ben níét blond
Hey meissies een goede avond, Nou ik heb een paar uurtjes over... eens even goed bijlezen (blz of 8) en netjes beantwoorden. Tot straks!
Als blondje hierbij een paar toepasselijke moppen: Een dom blondje gaat een vliegreis boeken. De vrouw achter de balie vraagt: "Wilt u een 8-daagse of een 15-daagse reis?" "Nou, " zegt het blondje, "doet u mij maar een 8-daagse want 15 dagen in het vliegtuig is mij iets te lang." En: Twee domme blondjes lopen de brug over, vraagt de één aan de ander: "Is dit de Rijn of de Maas?" "Ik zou het echt niet weten." "Weet je wat, ik spring er wel even in dan klim ik er aan de kant wel uit." "Dat is goed." Tien minuten later komt die ene terug met een gebroken arm een hersenschudding en een aantal blauwe plekken. Vraagt de andere: "Wat is het, de Maas of de Rijn?" "Geen van beide, het was de A2." Fijne avond allemaal
Hoi hoi allemaal, Jeetje effe 1 dagje minder online geweest en moet meteen zo'n 20 pagina's bijlezen...pfff Ik heb nog niet alles gelezen dus weet eigenlijk niet of er nog meer + bij zijn gekomen, maar probeer er zo achter te komen Nou na de ontzettende buikkrampen van gisteren, zijn vandaag over, nog steeds geen te vinden. Heb vanochtend wel een test gedaan maar deze was nega , weet dus nog steeds niks We zullen zien! Liefs, Duveldraakje
Whoehahahahaha.... Man man man wat melig hier Sophie doet trouwens wel erg lang over d'r mopje Zou ze 'm nog moeten draaien?
Op een weiland staat een stier met een bord erbij: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 100 keer gedekt." Een fietsend koppel stopt, de vrouw stapt af, wijst op het bord en zegt: "Nou Jan, da's twee keer per week! Daar mag je best wel eens een voorbeeld aan nemen!" Jan zwijgt en stapt weer op zijn fiets. Even later weer een stier en weer een bord: "Deze stier heeft het afgelopen HALF JAAR 100 keer gedekt." Ze stapt weer af, wijst op het bord en zegt: "Nou Jan, da's vier keer per week! Petje af hoor voor dat beest. Daar mag je best wel eens een voorbeeld aan nemen!" Nog een bord: "Deze stier heeft de afgelopen MAAND 100 keer gedekt." De vrouw valt bijna van haar fiets en rekent Jan hijgend voor: "Da's drie keer per dag ! Besef je dat wel Jan? Wauw, neem daar toch eens een voorbeeld aan !" Nu begint Jan er toch wel wat genoeg van te krijgen en merkt geërgerd op: "Vraag jij eens aan die stier, of het ook 100 keer dezelfde koe was !"
He dames.. Zo net mijn examen van het werk achter de rug.... 3 examens... jaja ze willen goed personeel hebben hahah.. Nou ik heb een beetje oud bloed maar verder nog niks maar het kan nog mijn banner staat op vandaag maar vorige keer was ik ook 4 dagen overtijd... maar uiteraard hoop ik van niet! Voor jullie allemaal niet natuurlijk! Oke mopje van mijn moeder... Komt een klant in een bouwmarkt en vraagt naar gewassen grindtegels zegt de verkoopmedewerker: die hangen te drogen achter in de zaak.... hahahah Nou groetjes Suleika
Duveldraakje gelukkig nog niet ongie maar jammer dat de test niet positief was hopen dat hij dat snel word! Ik zal voor je duimen! liefs
nee hoor valt wel mee... mijn kindjes zijn lieffffffffff. pfff meestal, lekkere pubers met gedragsproblemen, adhd enzo... soms ben ik apothekersassistente; dozen met ritalin in mijn tas... maar streng nee hoor, alleen voor m'n stagiaire... oh, dat is zo handig