Ja dank je hoop dat ik inderdaad of snel posi test of ongi wordt...dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben... Liefs, Duveldraakje
Whoehahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaa Sophie die vond ik heel erg goed Die van mariekepieke lag ik trouwens ook dubbel... Leedies leedies.... D'r zijn een paar serieuze dames de kamer binnen gelopen. Nu ff weer in alle ernst heh Ik kan het gewoon niet bijhouden hier
Hihihi wat leuk dat iedereen spontaan mopjes gaat vertellen hier! Doet me denken aan de mini moppen trommel... jaja nostalgie met onze echte eigen Henny Huisman! Ik ga ff lekker douchen, tot zo schatjes Hmmm alweer een kusje van Sophie... waar zou ik dat aan te danken hebben
Hehehehehe Sulaika....ook een goeie @ Duveldraakje Je weet wat de afspraak was heh? Morgen gewoon positief testen. Simpel toch?
sophie mag ik ook mee kroelen! en duveldraakje mijn duimen draaien over uren maar we gaan door! WIl geen slecht bericht hoor. groetjes las
Is het niet beter om te wachten tot zaterdag? Aangezien ie vanochtend negatief was? Begin nu echt zenuwachtig te worden, heb nog wel last van krampjes, maar veel minder het zijn meer steekjes. Geen ongipijn in ieder geval, das misschien wel heel positief. Liefs, Duveldraakje
uhhhhhhhhh, dat ligt aan jullie! (nooit de schuld bij jezelf zoeken he..haha) maar he... wat gaan we nu serieus bespreken dan?
Ik hou gewoon van kussen Enne leuk al die mopjes ja. Die van mij had ik snel even op internet gescoord
Oh...kwist niet dat je vanmorgen al getest had. En ik zie dat je een nieuwe banner hebt? heb ik iets gemist?
Ik heb idd vanochtend getest, negatief, maar nog steeds geen . Misschien dat ik later deze week posi test ( [-o< ) Mn banner klopt nu nog niet helemaal, pas m zo wel ff aan. Liefs, DUveldraakje