Ik heb al een paar dagen veel en dikke afscheiding Ben af en toe een beetje misselijk en sinds vandaag veel plassen maar verrder nergens last van dus denk dat de duivels volgende week gewoon op bezoek gaan komen :thumbdown:
Ik wacht met je mee! mama Anke, welkom! Hé volgens je banner moet je hier niet zijn....gniffel...aan de klus jij!
ik ga er ook in meiden net even heen en weer keuken voor drinken maar viel bijna om van de duizelingen dus trusten en tot morgen
[/quote]mama Anke, welkom! Hé volgens je banner moet je hier niet zijn....gniffel...aan de klus jij![/quote] We zijn gister druk bezig geweest...hopelijk is het genoeg...
mama Anke, welkom! Hé volgens je banner moet je hier niet zijn....gniffel...aan de klus jij![/quote] We zijn gister druk bezig geweest...hopelijk is het genoeg...[/quote] Hihi, ja je kan ook niet bezig blijven hè? Nu 2 weekjes geduld!
Als ik je pendel mag geloven...zit het wel goed! Als het deze keer raak is, was je tenslotte ook al zwanger in september!
Ja inderdaad, vind het wel spannend hoor maar ja maar weer afwachten ik had in augustus 5 pendels maar helaas.
Hmm...dat is jammer van augustus. Dat is waarom ik me niet laat bependelen (nieuw woord? ), kan ik ook niet teleurgesteld zijn. Maar voor de gein is het wel leuk!
Ik vind het wel grappis om te laten pendelen maar eigenlijk pin je je er toch onbewust op vast ookal wil ik dat niet Maar ja ik ga naar mijn bedje toe, spreek jullie morgen weer. Slaap lekker
Jeetje dames wat een een gekwebbel hier! Heerlijk om te lezen en wat een gezelligheid hier! Ik wens iederen het allebeste deze maand! En hoop veel zwangerschapsbanner tegemoet te komen! ZET 'm OP! Dikke knuffel vanuit hier! Liefs Pearly------>> Die niet kan slapen
Nou ik dacht ik ga even Mireille en Duveltje feliciteren maar schijnbaar zijn ze nog niet wakker Dames, ik hoop dat jullie zo twee dikke || of een + hebben! Ik ga eens naar het werk. Fijne dag allemaal
Ik ben al wel wakker, maar heb niet getest vanmorgen. Wil wachten tot zaterdag, aangezien ik gisteren nog negatief testte. Hopelijk heb ik dan inderdaad een vette + Liefs, Duveldraakje
Hoi Duveldraakje, Ik zie dat we samen lopen, ik ben ook 3dgn overtijd. Ga ook zaterdag testen. En we gaan voor de +! Gr, Butterfly
Als de inderdaad niet komen zeker... Hopelijk testen we dan allebei mooi positief. Oktober heeft nog veel te weinig ++++ Liefs, Duveldraakje
Hallo, Voor mij weinig spanning deze maand, een dag voor mijn NOD zijn de duivels er weer.... dus mag ik weer naar november. Hopenlijk hebben anderen meer succes! Ik zal voor jullie duimen.
O wat balen Kaily, maar beter een dag te vroeg, dan dat je eerst overtijd bent en ze alsnog komen. Hopelijk heb je meer succes in de volgende ronde. Liefs Moons
Hou vol meiden! En zaterdag fijn positief testen! Dat zou een mooi weekend zijn toch? Iedereen een fijne dag...ik ga ook zo maar eens naar mijn werk.
dat is inderdaad waar moons, en ik ben wel regelmatig dus daar ben ik ook wel blij om, maar toch het blijft weer even slikken. op naar ronde 12.
Balen Kaily! Gelukkig een dag te vroeg, des te eerder kun je weer verder? Had je goede hoop? Of juist niet? pffff. ronde 12, dat is al lang!