Hallo meiden! Jullie doe je best! Gemiddeld 20 pagina's per avond. Bijhouden? Nou vergeet het maar! Ik probeer het wel, maar jullie beppen zoveel dat het allemaal niet lukt. Niet zoveel nieuws onder de zon hier. Ik ga lekker een weekje met vakantie morgenochtend. Heerlijk even genieten en uitrusten. Helaas zonder man in mijn vruchtbare periode. Ik ga dus zeker door naar november. Meiden, Wachters ik zal duimen! [-o< Klussers, maak er wat moois van! En alle mensen die zien; balen! En een dikke knuffel van mij! Liefs
gemke: blij dat sjaggie weg is..... Just4love: heel fijn weekend. Jammer dat zonder hubbie is. Kimmiej: haai meis.... kom je ook weer ff om de hoek kijken! suske: hihihi, dan test je toch lekker zaterdag het is gelukkig al half 3.
hahah ja ingrid idd had dagje vrij..moet nog wel hoop thuis doen maar dacht ga is ff hier kijken.. maar valt niet meer bij te houden als je zo af en toe eens ff kijkt... Maar goed doe me best ... En hoest met jou dan meid?
pfff doodmoe van het klussen joh! hihihi jij lekker dagje vrij? heerlijk. Ik morgen pas. Dus nu nog 2 uur en 17 minuutjes en 33 seconden (32, 31, 30 (werken).... Gaat hard hé? Veel kleppende meiden hier grijns... Ik kon afgelopen weekend niet checken en ziedaar 20 pagina's... pff pff
haha ja meid je moet vandaag goed aan de bak... Laat die zaadjes maar zwemme van je hubbie ik moet vrij zat zondag werke ..pff avonddienste van hafl 3 tot half 12.. Echt geen zin in... net nu me hubbie thuis is... Die werkt 5 dagen ..en is t weekend altijd vrij.. Dus dat is wel is onhandig met dat werk van mij nooit vaste dagen en diensten.. maar ja dan maar later klussen hahah..
hahaha, die kimmiej, of hem lekker 's nachts wakker maken als je thuis komt. Kan hij je lekker verwennen. Hij heeft toch weekend?! hihihi Hihihi, doe deze week niets anders. Maar banner klopt niet helemaal, die is op 26 dagen ingesteld. Maar ben nu geloof ik 28/29 dagen cyclus. Dan is meest vruchtbare dag a.s. zaterdag (joepie de poepie).
had ik al verteld dat ik dan jarig ben? 8) 8) 8) 8) 8) (hihihihi) ik hoor helemaaaaaal niet bij diegene die dat graag vieren hoor... :^o :^o
Hello ladies, Wat is het weer gezellig hier, zit op m'n werk...heb alleen niet zo veel zin meer...nog twee uurtjes en dan weer naar huis.... Kan thuis helaas niet mee meebabbelen...heb nl een virus op onze PC...balen...duss ff afkicken van het forum.... Maar...we hebben het ook eigenlijk veel te druk met.... PLAYTIME Voor alle andere klussers...have fun Voor de w8enden [-o< Liefs Sam
Een heel goede middag leedies Kimmiej kimmiej....Lang gezien dak jou geleden heb Veuls te lang Heb eigenlijk nix zinnigs te melden meiden. Zit gewoon nog steeds te wachten tot ik opgedroogd ben
Zoals het er nu uit ziet gaan de toch komen. Had nog een hoop, omdat ik deze week misselijk was en iets vaker naar de wc dan normaal, maar helaas. Volgende ronde......
Ja vroeg me ook al af waar jij was de laatste dagen maar ik las net dat je pc-tje ziekjes is. Gauw naar de doc brengen, meis
M'n zwager heeft idd al z'n stethoscoop gepakt en is aan t onderzoeken met welk medicijn hij t virus de kop in kan drukken. Zelf ben ik echt "blond" wat dat betreft, weet werkelijk niets van computers.
Heey wijfie Ja druk druk druk ..Je kent t wel... En moest zelf eerst nog ff opdrogen en moet zegge dat is aardig gelukt Heb verder nix nieuws of nuttigs te melden deze dagen dus vandaar dat ik dan ook weinig hier ben.lees zo af en toe wel maar om t allemaal bij te houde is wel errug veel he
Hopelijk is je zwager een hele goede doc en zien we je weer meer hier typen. Bovendien....meer hoeft je ook niet te weten van computers. Typen das alles wat je moet weten
Ach...wij hadden gisteren avond geen van alle nuttigs te melden maar toch een aantal pagina's vol onzin verder
Zooo weer even bijgelezen...gezellig hoor! Diaantje78: we zitten in hetzelfde schuitje! Jij gaat zondag testen he? Ik heb gister nega getest...probeer het zaterdag nog maar s! Hou je me (en de rest natuurlijk) op de hoogte? [-o< Duveldraakje: : Ik ga ook zaterdag testen! (en ook gister nega getest) Wordt erg spannend voor jou he, dan ben je al 5 dgn overtijd! Ik duim voor je!! Tinkerbel: Ook aan de test zaterdag! Duim ook voor jou!!! [-o< Mireille: Doe jij het ook nog s zaterdag? Spannend!!! [-o< Vissie: Bedankt voor de gelukwensen! Jij nog 6 dagen....gelukkig gaat het weekend altijd snel voorbij (in dit geval dan normaal niet ) dan is het zooo!! Suske: Spannend meid!!!!! Wanneer ga jij testen? Gemke: Gelukkig dat je niet meer sjaggie bent! Is ook veel gezelliger! Kimmiej: wat werk je toch veel meid...jammer he in het weekend.....succes met klussen!! Just4love: Fijne vakantie!!! Ingiemoppie: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! En je bent ook nog s lekker vruchtbaar vandaag Hoop dat een speciaal kadootke in de maak is voor je! Fijne dag nog!! Nou hier nog rustig....ongiepijntjes zijn weg. Ik check af en toe hihi maar zie niks geks. Ik weet wel dat als ik bijna ongi wordt en ik ga sexen....dat het dan snel komt (lijkt dat t dan wordt opgewekt? Maar goed..gisteravond dus gesext en zie nog niks! [-o< We zien het wel! Liefs