Hoi Hoi, ik tel ook weer af naar mijn NOD de 16e. Het is allemaal niet bij te lezen want ik ben hier al een tijdje niet meer geweest ivm verbouwing/verhuizing. Succes allemaal! groetjes Jessica
@Candijtje : hahah nou echt een nix doe dag.. Heb 1 dag vrij deze week..zit nu hele dag al binne achter die pc te hange. buiten is t klote weer regen regen en nog is regen.. Vriendje lief aan t werk.. Dan nog dat wachten op je nod..dat bij mij nog 3 weken duurd.moet nog bevrucht worden haha Kan beter werken dan denk ik drniet zo aan.. Ow ow ow.. wat een saaie ongeduldige trut ben ik ook he.hahahaha
@Kimmiej Ja das vervelend dan he... denk je lekker vrij te zijn krijg je zo`n daggie... Succes met het bevruchten van je ei Ach dat is ook wel leuk tijdverdrijf toch? Ik heb nog 4 lange wachtdagen voor de boeg.... Kook ze!
goede middag dames jullie beppen niet veel valt best mee hihi hopelijk komen er weer eens een paar positieve testers hier want duurt niet lang voor de meeste ons katje is gisteren 21 jaar geworden en ons katertje 4 jaar en ik zelf ben morgen jarig hihihi lief he mannetje is voor me aan het koken nasi op zijn manier ben moe en heb eigenlijk weinig zin om nog iets te doen pfftt af en toe gerommel in de darme met vlage misselijk knabbel en babbel zijn al 2 dagen gevoelig baarmoeder voel ik vrij goed zo nu en dan ik maak me niet gek maar pffftt nog 6 dagen maar hoop dat ze weg blijven en paar dagen later een positieve test in handen te hebben we wachten rustig af voor de gene waar de duivels zijn gekomen balen succes in volgende rond alle klussers heel veel plezier testers op naar positieve testen we duimen gr maria
hoi meisjes, kort samenvatten - laatste menstruatie is van 9 augustus geleden - vorige cyclus (na pil) was 35 dagen - 10 dagen overtijd: negatieve test even later voor echo geweest, ik had schrik dat er iets mis was met mijn binnenste. dame zei dat de baarmoederslijmvliezen heel dik geworden waren. in dit stadium kon ze nog niets zien van een eventuele vrucht zei ze, dus wat dat betreft kwam ik van een kale reis terug. deze week nog geen regels, donderdagavond naar huisarts geweest, hij zei me om volgende week terug te komen en om dan verder te zien. (had precies niet veel zin om iets verder te onderzoeken...) ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn maar dat het een BB-zwangerschap zou zijn (omdat je dan niet positief kan testen) of gewoon, 'ontpillen'. Ik had wel veel last van mijn borsten, mijn buik (heel dik en strak, kan er niet op liggen in mijn bed zelfs) en moe moe moe ... maar ja, ik dacht dat dat tekenen waren dat er ergens iets mis was. daarstraks in supermarkt, wou ik toch het zekere voor het onzekere nemen. k dacht: laatste test, als het nu negatief is weet ik echt wel 200% zeker dat het niets is. ok, thuis gekomen, testje gedaan. mooi een kartonnen doosje voor gezet dat ik niet kon 'spieken' voor de afgesproken tijd. ik kijk op gsm: het is tijd! doosje weg en ik viel bijna op de grond! TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DIKKE VETTE STREPEN! onvoorstelbaar! ik begon te roepen en mijn man zo van: 'wat is er, is het eten aangebrand?' hahaha IK BEN ZWANGER! (7 weken wel te verstaan!) nu effe mijn banner aanpassen! ik ben blij, al dat ellelange wachten is niet voor niets geweest! (zit ondertussen aan dag 58 dacht ik van zogezegde cyclus) WWWWWWWWHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEE
goooh, bedankt hoor! ik hoop echt dat het voor jullie ook bingo is! natuurlijk, ik heb wel een beetje (heel veel) schrik dat er nog iets gaat mislopen ... das nu wel het voordeel van zo lang te wachten: je zit meteen al heel wat dichter bij de twaalf weken! maar toch ... brrr, ik mag er niet aan denken!
He Adine? De ? nee toch? Ik zit nog steeds te wachten, ben eigenlijk ook wel bang dat ze er tot morgen wel zullen zijn. Niks anders dan afwachten, AAAAAHHHH, gek wordt ik ervan![/quote] Zo ging het de vorige maand ook. 2 dagen bijna niks en zaterdag breek alles los. Nou ja, zit wel netjes al in het ritme. We gaan gewoon voor november, misschien een leuk verjaardags kadootje voor mijn hubbie. Julie: Dat is nog eens een verrassing. Gefeliciteerd meid.
Zo ging het de vorige maand ook. 2 dagen bijna niks en zaterdag breek alles los. Nou ja, zit wel netjes al in het ritme. We gaan gewoon voor november, misschien een leuk verjaardags kadootje voor mijn hubbie. Julie: Dat is nog eens een verrassing. Gefeliciteerd meid. [/quote] Jammer meid, Hier eigenlijk niks nieuws, voel menstruatiepijn dus ben bang dat de in zicht zijn! Maar als ik uitga van mijn laatste cyclus, dan ben ik overtijd! want die was 23 dagen
Wauw, super meid, en dan nu al lekker 7 week. Gelukkig was het lange wachten dus toch niet voor niets. Gefeleciteerd! ps. jij schreef dat je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet positief kan testen, volgens mij is dit niet waar hoor, een bbz verloopt in het begin net als een gewone zwangerschap volgens mij. Liefs Moons
Wauw Julie! Een dikke proficiat hoor. Fijn dat je zo snel zwanger bent =D> Ow en dames.....Ingiemoppie is pas Zaterdag jarig Goed lezen