voel me trouwens af en toe echt raar... buikpijn achtig gevoel... vreemd.... toen we vriendjes nieuwe bril gingen ophalen, kreeg ik echt mega veel zin in zo'n caramel taart van de ikea... hebben we snel gekocht...mmmmmmmmm heb geen zin meer in 9 dagen wachten... Sanne.... hou de duivels nog ff weg...
ja, ik hoop het, ik wil eigenlijk morgenochtend alvast gaan testen (ja weet dat het zonde van de test is,..) maar morgen hebben vriendlief en ik een feestje en ik zou zo graag als verassing die test geven voordat we daar naar toe gaan,...maar ik denk toch dat ik niet durf,.. x sanne
als je echt denkt dat je ongesteld wordt, is het inderdaad wel zonde van de test... maar ja, misschien heb je die goedkope van de site, dan kun je het wel doen. maar ik zou ff wachten
ja marloes dat is idd wel beter al heb ik wel die goedkope testen van deze site, daar stond het idd in vier dagen voor je nod, daardoor had ik dat bedacht,..dat staat bij andere testen niet De laatse keer dacht ik echt dat ik zwanger was aan mijn borsten en steken in mijn liezen te voelen net als mijn vorige zwangerschap maar helaas lijf hield met voor de gek,..dus ik zou eigenlijk nu niet meer weten wat ik dan wel of niet moet voelen. x sanne
Ja zoals ik me herrinner had ik steken in mijn liezen(eierstokken) dat is dat 'bandenpijn' zoals ze dat noemen. x sanne
Heb ik ook al dagen Marloes... hopelijk is het een positief teken! Ohja en ik wilde net gaan douchen, gaat de deurbel, was de tante van mijn vriend met een vers gebakken appel-perentaart MET slagroom... hmmm lekker aan het smullen nu
het zit zo'n 10 cm onder mijn navel... dat getal is een ruime gok, want mijn buik is dik, dus ik heb een schatting gemaakt, hoeveel cm het zou zijn bij een platte buik.... maar onder m'n navel dus... en niet constant
ik heb ook de hele week al last van mijn buik echt alsof ik de op bezoek krijg. Heb ik normaal helemaal niet pas de dag dat ik het word. Heb het nu al vanaf maandag heel vreemd allemaal. Wil ook wel graag testen maar toch nog maar even wachten.
Maar zit het aan de zijkant of echt pal onder je navel, want dat is je baarmoeder daar heb ik nu steeds krampjes/steekjes,..maar bij mijn vorige zwangerschap was het echt die eierstokken echt aan de zijkant. Maar ik heb wel is gelezen dat bij je 2e dat minder is omdat je al is zwanger bent geweest en de boel al aardig is opgerekt,.. pfff wat een gedoe he? x sanne
ik heb geen steekjes maar ja is niet zo vreemd vorige zwangerschap had ik totaal geen sympthomen ik voelde me niet echt anders dan anders op het gevoel na dan dat ik had dat ik zwanger was