Wil niet bewust een domper in jullie gesprekje zijn maare.....Ik heb altijd last van pijntjes, trekjes, steekjes in mijn buikstreek. Van navel tot schaamstreek, van links naar rechts. En uhm...tjah...hoeveelste ronde is dit ook alweer....24 ofzo :-k Niet teveel op letten meiden. Volgens mij kan je het beste niets voelen en dan toch lekker "onverwacht" zwanger zijn
Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik ook vanalles en nog niet zwanger. Word er af en toe gek van.zou er niet te veel van verwachten zoals gerina al zei.
Julie: Jippieeeeee! Wat geweldig, van harte gefeliciteerd! Hoop er na het weekend veeel meer te kunnen feliciteren! (including me!) Liefs
Iedere vrouw is anders,...ik had wel steken bij mijn vorige zwangerschap en dat had ik normaal nooit,..maar omdat ik anderhalve week later pas positieve test had waren die steken na mijn nod. En die zwangerschap was een verassing dus was ik er helemaal niet mee bezig maar dat voelde gewoon vreemd. Verder had ik nergens last van. Alleen is het zo fijn dat je die dingen kan bespreken want hoe je het ook went of keert het zit toch in je hoofd alles wat je wel of niet voelt. Wat je ook voelt het is en blijft afwachten tot je ongi wordt of positief test. Ik probeer toch positief te blijven,.. x sanne
Julie, helemaal top, van harte. En lekker al 7 weken. Dat betekent al over de helft van de vermoeidheid etc. Als iedereen, die kan testen zaterdag gaat testen, dan wil ik ook zaterdag testen. Morgen koop ik gewoon weer wat testen en kan mij dan weer niet inhouden en ver****t er dan meteen één. Ik kan namelijk niet zo goed testen. Ik plas overal overheen behalve over het te raken stuk. Dus bij de vorige zwangerschap (helaas een mk) ben ik uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan met een potje en die hielpen mij graag. Uit bijgeloof wil ik nu zelf positief testen door gewoon raak te plassen. Succes allemaal! Ik heb net gespind en ben totaal kapot en ik heb ook nog eens honger (dat zeuren moest gewoon even, sorry) Knuffels Suske
Suske: ik plas in een plastic wegwerp bekertje. 15 sec erin houden en wachten..! Geen zorgen met verkeerd mikken ed =) En daarna omspoelen en weggooien! Gr, Butterfly
Tuurlijk, we maken elkaar allemaal dol elke maand. Inc ik. En natuurlijk hopen we elke maand het beste. Ik zeg alleen maar dat je elkaar niet TE dol moet gaan zitten maken. Positief blijven we allemaal. Elke keer weer opnieuw. Ik probeer alleen maar nuchter te blijven tegenwoordig. En daar is ook nix mis mee, toch??!
je hebt gelijk Gerrina! ik ben ook de nuchterheid zelfde... geen probleem hoor. maar die krampjes... snap het ook niet... Op school weinig tot geen zieke kindjes, dus het hangt hier nog niet in de lucht... maar ja.. ik wacht geduldig af tot vrijdag de 13e... hihihi
want ik heb ook geen dezelfde pendels gehad gewoon maar 1 en nu wil ik er 2 dus ik hoop okt inderdaad maar zal mij benieuwe
Hallo Dames, Net weer even fijn paardgereden. Eindelijk eens een avondje dat ik geen 10 pagina's moet doorlezen voordat ik weer op de hoogte ben Nee, het is hier ook zo gezellig met zn allen, of niet? Nog steeds op de wachtbank, geen symptomen, niets. Verwacht er dan ook maar niet teveel van, kan het ook niet een te grote teleurstelling worden.