bedankt dames nu maar hopen op een goede afloop! ivm de pendels: ik had een pendel voor september-zwanger-jongen (ben de naam van de dame even kwijt) en het eerste deel klopt dus al! nod was 12 september en ben zwanger! toeval? echt geeeen idee!
dat vind ik nou ook, echt iets voor mij... hihi.. ga weer lekker slapen nu... raak dus echt niet uitgeslapen.. pfff en weet je wat het ergste is, ben deze week elke dag al opgestaan met een nieuwe pukkel... grrrrrrrrrrrrrr (en ik maar mezelf niet gek, maar dat had ik ook toen ik 1e x zwanger was) maar ja....
lekker en gek... wat een combi weer he.. Maar laat me deze keer niet gek maken hoor, de vorige keer ook niet.alleen de 2 rondes na de miskraam...oooo toen was ik erg. verplicht sexen en zo...alles voor een baby... nu niet meer.... gewoon lekker rustig... het komt als het komt he.. slaap lekker en tot morgen...
Dag meiden, dachht dat ik vandaag wat meer online kon zijn, maar de kraamvisite was een beetje uit gelopen, wel heel gezellig en een super mooi meisje... Nu heb ik helemaal kriebels. Nog steeds geen te bekennen, hopen maar voor het beste. Maar ik houd nog steeds rekening met de Liefs, Duveldraakje
Julie, hoeraaaaa! Gefeliciteerd Ik kwam even snel gluren. Mn ogen vallen dicht dus ga zo weer weg. Zijn er nog meer zwangeren? I hope so, maar zag t zo snel niet. Meiden, dat kussengevecht gaat gewoon door hoor vanavond. T is toch niet erg dat ik dan in t midden lig te pitten Tot gauw xxx Sophie
Ik ga ook een zweefduik richting bed maken hoor. Me ventje is 'm al warm aant maken. Slaap lekker allemaal en een kusje voor sophie
Hoi hoi allemaal, Ik denk dat de meesten al slapen, maar ik kom net pas thuis, hèhè.... Heb nog niet helemaal bijgelezen, maar dat komt morgen wel... Hele dag voor de klas gestaan, 2 huisbezoeken en de stad in met een collegaatje. Heel gezellig hoor, maar ben kapot Ik denk, by the way, dat ik toch echt overtijd ben hihi... Met m'n mannetje afgesproken om morgenochtend een test te doen (hij kan niet wachten tot zaterdag, ik eigenlijk ook niet hoor...) Wil van de onzekerheid af #-o Maar morgen kletsen we verder.... TRUSTE Liefs, Mirei
nou ik ga ook duimen hoor hier. mijn temp was vanmorgen al gestegen dus denk dat ik mijn ei eerder heb gehad huh..... hoop het niet maar vanavond nog maar ff lekker klussen hihi