goedemorge, er is gisteren niet zoveel gekletst zie ik. mireille en duveldraakje ik blijf duimen en dat er maar een dikke vet ++++++++++++++ uit mag komen groetjes las
goedemorgen dames Hier zit een heel gelukkige meid. Ik weet sedert gisteren dat ik zwanger ben. Ik ben zo blij. Ik wou jullie dat eens laten weten. Aan alle andere klussers en testers wens ik jullie nog veel succes. groetjes
Goeiemorgen! Even heel snel: Kaylie en Julie: Whaaa, van harte meiden! \/ \/ Geniet ervan! Fijne dag iedereen!
Julie en Kaylie: Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. Ik ben de duivels weer kwijt, we zijn weer aan de klus. Jippie!
Ik ben gisteren niet online geweest en heb dus niet alles kunnen lezen maar ik heb net een paar pagina"s gelezen en zie dat Julie & Kaylie zwanger zijn! GEFELICITEERD! \/ =D> x PAT
Goedemorgen Meiden, @Kaylie: Van Harte met je zwangerschap, geniet er lekker van! @Mireille: Heb je al getest? Ben zo benieuwd, kan niet wachten
goedemorgen goed nieuw zie ik deze morgen kaylie en julie van harte meiden met jullie zwangerschap geniet ervan nou hier is darmgerommmel begonnen had al een paar dagen last van steeds boeren en nu ren ik ook steeds naar de wc bij het darmgerommel zit namelijk ook diare lekker dan en ik heb nou niet iets gegeten waar dat aan kan liggen oei lekker verhaal zo op de vroege ochtend sorry
6 zwangere volgens mij al he ik geloof dat een niet in de nod lijst staat en tis pas 6 oktober dat gaat de goeie kant op meiden
Kyra: wat jammer dat je weer niet kon klussen. pff, wanneer houdt au au nu eens op? hopelijk snel meis... Kaylie en julie: van harte gefeliciteerd meiden. dikke kus gemke: ik ga duimen voor jou (14 oktober!) ik vandaag eindelijk een plus bij ovu test.... hé hé... weet tenminste dat lh in lichaam een ei aangeeft. Was al bang dat ik er geen een kon koken.... (is nl. volgens vroegere gyn zo). gisteravond op verjaardag van zwager geweest en nog even lekker van de rode wijn genoten (hihih hik hik)
Kaylie, gefeliciteerd met je zwangerschap! t`gaat de goede kant op met de zwangere onder ons tis pas 6 oktober begin van de maand dus kunnen er nog veel meer bijkomen he Vanmorgen supervroegwakker, denk zal k`gaan testen, toch maar niet gedaan die 3 dagen uitzingen moet ook nog wel lukken... *zucht* Maar eigelijk wil ik woensdag pas testen.... dan ben ik zeker overtijd mochten de duivels zich niet hebben aangekondigd... Over die krampjes en steekjes die de andere dames voelen kan ik ook wel over meepraten ook hier regelmatig buikkramp.... we merken het wel...
Goedemorgen.....Zit idd net even aan mijn ontbijtje..... @Kayli: gefeliciteerd meid. @Mireille: Weet je al wat? Hier is alles weer rustig. Gisteren dacht ik even, daar komen de , maar zie nu niets meer.