Kaylie en julie GEFELICITEERD MEIDEN geniet ervan! MAria GEFELICITEERD MEID! Hopelijk krijg je over 4 daagjes een mooi positief verjaardagscadeau! MAak er een mooie dag van! mireille heb je al getest we zijn reuze benieuwd? De klussers succes meiden! De wachters ik wacht met jullie mee De testers ik DUIM DUIM DUIM vor jullie! Liefs Pearly
He meiden, Weer 2 zwangere erbij GEFELICITEERD! Bij mij zijn woensdag de klote doorgekomen. Ik voel me al 3 dagen verschrikkelijk. We hebben wel op tijd geklust volgens mij dus daar kan het niet aan liggen. Maar voor de zekerheid gaan we vanaf deze periode ovulatietesten gebruiken. Want ik wil niet nog langer wachten. Wat een klote gevoel. Mijn volgende NOD ligt tussen 2 en 6/11 in, dus ik moet helaas naar NOD November. Maar ik zal hier nog wel blijven meelezen hoor! Heel veel succes meiden! Liefs Neia
Kayla: GEWELDIG NIEUWS! Ga er lekker van genieten... Gave Banner! Maria: Gefeliciteerd en ik duim met je mee... ik hoop dat er een verlaat verjaardagscadeautje aankomt... Goed om te horen ook, dat je weer een beetje kunt genieten van je verjaardag... Voor de rest hier weinig nieuws; vannacht weer heerlijk geslapen, gedroomd dat ik aan het bevallen was van een baby meisje.. en het ging super snel (laat het ooit waar zijn) het was een grote, dikke, kale baby, maar wel een mooie... Ik was alleen in het ziekenhuis, vriend was er niet bij.. meer weet ik niet meer. Precies over een weekje zullen we het weer weten. het vreemde gevoel in mijn buik is er nog steeds... we zullen wel zien... We hebben ons best gedaan en gesext toen de vruchtbare slijmpjes er waren... wat kun je nog meer doen he.. nu is mijn baarmoeder helemaal dicht... zoemer gaat, ik moet weg. doei doei
Nee, head ze al wel besteld voor deze ronde, maar niet gebruikt...de gyn heeft ff gecheckt...ook errug handig natuurlijk. Volgens mij is er wel een topic over ovutesten....succes Liefs Sam
Nee ik heb ook (nog) geen ervaring met ovu testen! Wil het voorlopig nog met tempen proberen! Zet 'm op meid Liefs PEarly
op naar volgende en daar heel veel succes en hopen dat de ovutesten je een positieve test mogen geven
ik heb gister getest en streep even dik als die van de dag ervoor en dat al vanaf zondag en zal mij benieuwe of mijn ei is geweest of nog moet komen
Kaley en Julie, Super van harte gefeliciteerd! Hier nog steeds geen te bekennen, morgen ga ik testen. Begin nu echt goed zenuwachtig te worden en het liefste zou ik NU willen testen! Liefs, Duveldraakje
OOOOH Duveldraakje, dat wordt spannend! Kun je het nog uithouden? Zou zelf denk ik, knappen van de zenuwen.
Yep ik sta ook idd op knappen. Heb afgelopen woensdag getest, negatief hopelijk morgen positief Gisteren ben ik op kraamvisite geweest en die vriendin van me zei dat ik nu eigenlijk niet mee positief zou kunnen testen, dan had ie van de week al positief moeten zijn. Vind het toch wel raar aangezien ik hier nou juist vaak verhalen lees van meiden die een week later pas posi testen... En volgens mijn zus zou het kunnen zijn dat de Hcg nog te laag is, weet eigenlijk niet goed wie ik nu moet geloven. Wordt er een beetje onzeker van! Liefs, Duveldraakje
Sterkte met je onzekerheid.. Nog ff volhouden. Tip: Ga vanmiddag iets leuks & actiefs doen, zodat je niet de hele tijd zit te wachten.
dat over niet meer posi testen kan nog wel hoor je zus heeft gelijk en het ligt eraan wat voor test je hebt de ene is gevoeliger dan de ander. Dus gewoon testen meid ik duim voor je...
Ja we gaan vanmiddag huisje kijken. Hebben een huis toegewezen gekregen en gaan nu vanmiddag kijken of het iets is. Zou natuurlijk wel mooi zijn en een nieuw huis, en misschien mn rijbewijs (11 okt) en zwanger! Ik denk ook inderdaad dat het wel kan, maar als iemand echt zo zeker van dr zaak is begin je toch een beetje te twijfelen. Al vind ik het wel raar aangezien zij pas na 8 weken wist dat ze zwanger was! Liefs, Duveldraakje